2015/12/27

聖誕台北快閃~2~蛋黃哥懶得展



蛋黃哥真係巧打耳啊﹗~~~

搭紅30巴士可以一次過去晒故宮博物院和士林科教館,不去白不去…梗係去探吓蛋黃哥囉~









<--好多狗狗耶…











據說網上買飛有得平…不過我無攪直接去到買飛就是了…買飛之後會送右邊這個紙帽的東東…

七樓特展館又唔算真係好大…但勝在夠密集,比起之前朗豪坊商場的好處是買飛先入到嘛,多人極都唔會好似商場咁多到想行埋去睇都唔得…而入去睇展覽的人好守秩序排隊慢慢影,行得好舒服的說…


就是每個位都會令少女為之瘋狂然後不停合照的地方。然後啲細節都做得幾用心…睇啲名好好笑…


多數人都係行埋去影相就ok啦…但我見到有個少女(?)瞓喺地做蛋黃哥的pose…好認真…囧


個人最like理髮院,旁邊啲poster張張都勁好笑…個店名的造型…啲頭髮閃閃吓好似line既James呀~~~~~~真係唔好影完相就走,旁邊啲細節位都好用心架做得…


蛋黃府中間有個扮求籤的東東可以影相,then後面有兩舊booth可以許願…但阿蛋黃大帝(?)啲回應令人好無言…囧


唉呀,影咗個哥哥仔入鏡添…

蛋黃夜市這個超好笑,永黃豆漿囉~~~~黃魔王(?)那個扮牛的造型都係潛力股…不過鋸牛排有蛋架咩?

好哥愛的手稿…話晒為了今次展覽特別整的嘛…啲野食都好tailor made的說…

因為之後仲周圍去就無試佢小食部啲野食,精品呢…um,個人覺得麻麻地令,只係整了張貼紙留念留念就閃人了…

這個展覽去到2016年3月的,有興趣的可以去看看啊~網頁

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD