2015/12/15

[港劇]20年自high系列~《緝私群英》


又到好想重溫的時候…我個list好多呢啲我自覺好好睇但無乜人提起的自覺鉅著…哈哈。

無睇咁耐再睇番,long time no see既皇冠和綠色制服…同埋啲主角好瘦…哈哈哈…

如果有得買番正版碟可否告知小的?我好想買番餅嚟珍藏…哈

小的係轉咗去新機場之後先第一次坐飛機,而家再睇番啟德年代滿有風味的…雖然只係兩野實景…之後就變番好假和流fei的廠景…

後面的係聖誕樹嗎?好流fei呀﹗哈哈哈…96年有X光架啦嘛…咁唔先進既個控制室(果然無budget既成果就係咁…《天地男兒》認真到喺廠度整個有lift既景,又鬼咁多電腦扮銀行…)…我以為我睇緊66年既Batman呀~~~

仲有啲字幕可唔可以唔好一時係章一時係張呢…喜爺角色係姓章架﹗如果我無記錯…我印象好似係先睇呢套再睇《闔府統請》的…於是當年我巧驚恐點解有條友做紀律部隊咁似…then無啦啦走去攪笑做廚師…事後先知…佢老哥真係當過差架(佢會唔會好悶做乜拍劇又要著制服呢…哈哈)

成套劇啲人都好瘦,小環除外…佢那時俾歐陽波比笑佢係西環浮屍…睇番又真係幾腫~但不失可愛的…(都說我當年好like佢)…仲有呢,曼娜姐好少有地做賢惠媽媽…又如果我無記錯…佢那個走咗佬既老公…好似係大口青…

<--我都話成套劇啲人好瘦架啦﹗《爸爸閉翳》時喜爺和波比塞爆個芒的說﹗話說套劇之後阿章sir會做臥底…佢呢個頭昂昂啤人樣一開始已經有架啦喎原來…由於時間關係,我極速飛咗去尾度睇咗大結局,話說波比演既葉沙展係cool cool地又火爆,但去到尾佢無啦啦露出真性情會講笑和衰聲…好唔慣添…以為睇緊《皇庭》余在春呀﹗
90年代男生必留過的郭城城式杜拉格斯刀片頭呀﹗好好笑呀個樣,基於佢只係調查隊內的隊員,其實都係得群戲…。原來當年17哥已經戴眼鏡…哈哈哈。佢之後因為一心出唱片而無拍劇,但又因為經濟唔好做唔成歌手(只留下被我傳頌千古的《心理遊戲》),卒之無野撈了一水先有得去亞記開工,真係,每人都有一匹布咁長既辛酸史…

黎視帝個老婆…係…梁詠琳呀﹗硬覺得應該要有埋麥包先夠勁﹗阿,仲有個女角係陳妙瑛,阿陳博士未出場的說…

我都係睇呢套劇先知原來當年海關檢舉係要through警察,落案要去差館(所以就遇到《永遠的偶像》海俊傑),then就番返去海關的檢察官(即係小環…雖然佢個樣唔似…),真係唔講都唔知…當然,好快就唔係了。之後睇《雷霆第一關》已經自己做番…而《雷》係台慶劇,啲道具佈景都認真好多…

呀,我琴晚才看了兩集…再想講既係呢,喜爺當年的格仔衫…有個型喺度…我係有跟住去佐記(劇尾啲end roll好似係levi's來的)買架…哈哈哈…

再續,以上。

其他《緝私群英》:
[港劇]最喜愛的回顧~5(完)~時裝片
關於陳展鵬的開心大發現
熱煲系列5~:王喜篇
[雜談]我最「難忘」的電視劇角色…@TBB

4 則留言:

  1. 你唔講都睇唔出果個係17哥呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係前幾年睇完《真相》起17哥底先知佢有份演出呢套力作的說…哈

      刪除
  2. 乜原來17哥係做無線先架?我以為佢係亞視出身架!!! XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係無記出身架,一開始入訓練班,跟住簽咗寶麗金想出碟,但唱片公司覺得拍劇會兼顧唔到於是佢就quit咗演員嗰part,點知撞正97金融風暴,就無野撈直到去亞記…之後先番返無記~~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD