2015/12/28

聖誕台北快閃~3(完)~雜碎

其實本次出門是為咗呢個袋…愛死故宮博物院的幽默感…

其他的地方都是走馬看花,兜個圈就閃這樣子,沒怎樣食吓野就真既…
呀,我想話呢原來機場入咗禁區之後係只有HSBC櫃員機而無銀通的,我入咗去過晒海關入境先發現唔記得撳機…完全大囧,身上得百幾二百蚊都唔知食野好定唔食野好…卒之…我發現在兌換店可以碌EPS兌台幣…只是要用一個令人心如刀割的匯率…(所以…到埗後我見到乜都覺得好貴…)



我記得上次個炒麵聞到已經覺得飽…今次得到的是一個批‥一個又甜又酸但我食落是很多薑和蔥的批…很詭異…還是塊餅比較靠譜…then這粒星星唔係brownie又唔知係唔係brownie的古古力蛋糕狀物體suppose係聖誕節特別小物…細粒到一個點…
機場多人多到癡線,淨係排隊都排了個幾鐘,企到周身骨痛的說。到達酒店check-in後第一件事梗係食野(因為飛機餐那個批詭異到接受唔到)。話說唔知點解次次去都無食牛肉麵,行落街見到轉角有家店就衝入去食啦…滷蛋加埋碗麵都係百幾蚊台幣,抵之餘滷蛋個汁好香好濃,完全覺得應該再拎嚟yam吓菜或肉來吃,牛肉麵也很不錯(要去永康街的話我餓死啦﹗)…總之第一餐就食到好食的野是好的開始…(我黑仔…俾個怪雞批嚇親)

<--不知何解冷氣要用赤膊男子來賣廣告…囧

聽阿娘說台北車站地下街好多野行…但我5分鐘都無就兜完…then那個甚麼五鐵秋葉原唔知係咪整修所以勁多吉晒的鬼域,最後只係喺金石堂和Muji度兜了個圈(唔通我要用心如刀割價來買無印?)…卒之…都係move on去搵其他野行…



呢頭食完麵嗰頭又去食,挑一挑饒河夜市…因為…上年去東京睇電視見到節目介紹呢個夜市…就鎖定要來這個…其實我唔知旅遊書內介紹的甚麼蛋餅甚麼的是啥…

係啦,節目內Daigo食的就是這個鳥蛋甚麼的,但我唔食得蛋…一街到尾都係蛋餅牛扒芝士焗薯…全部都係我應該戒口唔食的…then…就專心挑吓啲燒海鮮…

四國﹗

行去台北捷運站一定會見到的廣告板,望一望…愛戀銅鑼灣…仲以為係時鐘酒店的promotion…又原來…Park Lane唔係就咁叫柏寧的說…

<--而家好多老麥門口都無麥叔叔像啦嘛…影一影留念…



第二天一瞓醒就去科教館看蛋黃哥再去故宮買四庫全書袋,之前喺fb已經見過聖誕節(不就是前一天)有龍袍聖誕老公公出來同大家hohoho影相…但我去時唔覺有啦…然後店內新貨不是很多,但就有很多特別包…同埋買野會有這個聖誕皇上糖送…巧開心呀

唔知係咪台灣人好鐘意食牛,周圍都有四餐emphasize自己有牛扒食…then去到故宮後肚餓想食野…一落巴士就見到這家店…真的很不錯…攪到我忍不住無視戒牛令食咗個澳洲牛扒…好好味呀﹗同埋我諗啲伴碟係有加咗聖誕心思落去的…這樣一個餐605台幣,to conclude:雖然用我心如刀割匯率除番都幾貴…但,真的很嫩滑又有肉香,很不賴的說…

之後去了松菸文化區…鬆弛熊都有展覽﹗(我沒去看就是了…)…then從捷運行去的路程中見到起緊大巨蛋的地盤…其實我覺得很攪笑小巨蛋又小又巨…contradict的嘛…then而家又嚟一個大巨蛋…又大又巨不是重覆了嘛…噢…我多事了…回說這個文化區…卒之我又係行誠品…囧
先回酒店放低戰利品順手喺酒店對面間Bread First度試吓啲麵包…呢個酥加布甸的組合又不錯喎…焗一焗好似香濃啲啲味…同埋…我想話我做乜日都撞到遊行…囧

<--u記沒掃野…我重申我係以心如刀割匯率兌錢…買甚麼也沒心情…只是仔仔這個宣傳照拍得幾型
行到腳軟在百貨公司底的食店吃個海鮮飯,都相當不賴(當然我覺得海鮮站那個係皇道)…然後要到西門町幫娘買老天祿,多人到一個點(但好好食﹗)…西門町是集中很多店勁多野睇,但真的人太多,反而台北車站那邊有點悠閒可以行得舒服啲又靜啲咁…

呀,這個咖啡很好飲﹗這一程我不停在七仔試唔同味,加埋酒店的免費咖啡…飲到癲咗(不過夜晚仲係好好瞓)

事前天氣報告說會下雨,天公造美走的時候先開始下雨,都係擔了一程由酒店到國光車站的遮,上咗車之後可以舒舒服服嘆咖啡,然後國光車真係好貼心…椅背無usb位時原來在椅側…同埋好攪笑地傳說是名物的洪瑞珍周圍都唔覺有的時候…在車站度有得賣喎…

在機場走走看就回家了…

呀,回程的時候是芝士雞批,正常味正常餡…完整食晒好滿足﹗~

完了…我想話呢,怎麼我2015年每次出門都會落雨…點解呀﹗﹗﹗﹗

4 則留言:

  1. 仲咩唔去到台灣至禁? 個RATE仲平過百年唱..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係開通咗海外撳錢…但我驚驚撳唔到的話我台幣又無港幣又無好無安全感,所以都係香港度撳咗先…囧

      刪除
  2. 回覆
    1. 我寧願唔係啦⋯好煩架吓吓拎住把遮⋯

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD