2016/01/19

中島(裕翔)常出現

新春不停見到嵐是很正常的…但我不停見到跳跳團的中島…我巧京京囉﹗自從(研究某dd並發現)《粉與灰》後好似不停見到佢﹗

新春係咪預咗大家要出門所以唔多人去睇戲?雖然有好多新戲上但《粉與灰》的宣傳…我只係有一次搭車時喺樓梯口度見到一次﹗

any肥,這不是重點…我想話中島真係常出現﹗

但我得重申,老是常出現帝王是濱田岳﹗

1月1日…

夜晚返酒店做緊嵐旅館甚麼甚麼,應該係宣傳《芭蕾舞刑警》了?






1月2日…

信長燃燒》演森蘭丸…sorry東山叔…本來我想影你好型咁瞓喺度但你郁得太快…囧﹗








信長做之前…這是甚麼節目?唔記得了…






1月3日…一回酒店先看到Tokio這個就嚟做完的節目…樓上有龜梨和也同中島…宣傳《山貓》和《芭蕾舞刑警》啦…佢兩個一齊拍宣傳片囉都…


跟住嵐個新春special坎到尾時就一堆新劇人上去宣番…有beef baby之餘…做乜又有中島架﹗

1月4日終於都可以停吓…(可能只係我無留意電視…因為掛住執野第二日要返屋企了)

 1月9日…《芭蕾舞刑警》…噢﹗《粉與灰》是這天上呀﹗








然後我在翻看龜梨和也的《東京下町古書店》,我一路都知有井之原爸爸客串(但佢戲份都幾多…)…中島也有出現﹗好囧﹗之後再發現,遠古的《野豬大改造》中島係做龜梨和也細佬…囧﹗

(我唔係討厭中島君呀)怎麼不停發現佢老是常出現啫…佢出現度可以挑戰老是常出現帝王濱田岳了﹗
************************************** 
貼開又貼…《女性作家ミステリーズ 美しき三つの嘘》驚覺染谷人夫將太演鈴木京香老公的年青版…佢…唔使做高中生了?呀,佢同圓面偶像有新戲合演…巧期待…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD