2016/01/11

[日劇] 新春SP看到飽

話說1月3日我創了個超勁的紀錄…由6點睇電視睇到12點﹗ (旅行會喪睇電視的人可能只有我)

先係6點《VS嵐新春3時間スペシャル》,跟住9點到11點半《坊っちゃん》,最後係《堂本兄弟2016あけましておめでとうSP》,我覺得我一晚睇番一年電視(對住電視機睇)的總和…好可怕。卒之去到《堂本兄弟》時我已經好攰睇睇吓瞓著咗…囧﹗

係,新春期間晚晚返酒店最重要的項目就係睇電視﹗然後見得最多既,理所當然地係嵐,之後既竟然係…中島裕翔﹗真係幾乎晚晚都見到佢…好可怕﹗(有劇和有戲上嘛﹗看來是跳跳團中力捧的一個啦﹗

啲SP大部份係喺酒店睇,有啲就係返屋企後補番的…

(排名跟評分絕對有關)﹗

赤めだか (紅鱂魚)
這部嚴格來說應該係年末SP嘛(28/12播的),睇完一大堆後評分是跟《少爺》不相上下。呃,但卡士而言,有笑福亭鶴瓶(組長﹗)做導航員(?),薬師丸博子姨姨做旁白(佢既名作《水手服與機關槍》仲出現喺談春間房度呀~~~),《虎與龍》大師兄春風亭昇太客串,好親切呀﹗點數勝出。呀,壽司店的大將(老闆?)竟然係 さだまさし(佐田雅志)…《想吃雜錦麵》呀﹗個卡士好勁囉﹗(其實仲有演爸爸的寺島進同埋Lily Franky做同師傅不和的評論家…不能盡錄)


話說二宮演的立川談春係高中生(﹗),初中時睇完立川談志(北野武)的演出後立志要拜師學藝(拜師那天的乜都加一餐咖哩…),跟住立川流的教學方法跟林屋亭的家庭親切溫馨式教學大不同,因為佢地無固定演出場地(退出咗協會),修行要喺師傅屋企做啲無厘頭野,師傅又喜怒無常,但原來暗地係好有愛,就算係扔談春去築地賣燒賣,都係有幫助的說﹗囧﹗

我想話呢,怎麼又有老是常出現的濱田岳?佢係早過師兄升上真打的師弟(我又諗起龍二啦﹗),then細心睇住師弟的大師兄竟然係香川照之…佢唔係演奸人喎﹗好攪笑的是有個徒弟退出立川流轉去跟的師傅是…北野武囉﹗


民王》的公安新田呀~~~硬覺得佢講野又會高低音錯晒…XD…然後…在《少爺》同呢套二宮都要出吓浴…佢都要走性感路線嘛…

咁新年流流睇啲青春物語真係幾爽…

坊っちゃん (少爺)
我想話呢套同樓下套SP個拍攝手法都有啲得意,啲用色好似比平時濃啲,又有啲逐格跳入,BGM又很勁的。唔同的是…二宮喺樓上演高中生…呢套就係老師。um,夏目漱石一路都有興趣但未開始睇…這是契機了﹗貢睇維基呢,1994年改編時係本木雅弘演少爺,然後1996年係郷ひろみ咁驚既﹗囧﹗

然後被《木更津貓眼》洗咗腦,見古田新太同少爺一齊反抗教頭及川光博,好唔慣流…八嶋智人好像被定型做啲跟班,但定時定候又會企番去正義那邊咁(aka《跳舞的醫生》),然後山本耕史…死啦,我只想到佢同堀北真希結咗婚…

至於個故事…即係明治時代的《GTO》?﹗

女性作家ミステリーズ 美しき三つの嘘 (女作家懸疑系列~三個美麗謊言)
人腳而言呢套都好強,永作博美、土屋太鳳和鈴木京香,三個故仔又改編自好有人氣吓的女作家湊かなえ、三浦しをん、角田光代(懶打番中文),但係呢,三個故仔我都覺得到喉唔到肺,係我一路睇一路食雪糕之故定係編劇突然故弄玄虛,特登唔寫清楚個結尾?我諗係我唔專心睇所以miss咗掛,書已搵番,希望原著唔會令我失望…

信長燃ゆ (信長燃燒) 
東山叔叔演信長都幾期待既,但呢套呢…我不停見啲人行來行去…睇到有點瞓著…然後我又發現中島的身影﹗

富士ファミリー (富士家族)
補檔中…乜小泉姨姨咁少戲份既…嗚…然後見到吉岡秀隆諗起佢前妻內田有紀,再諗起《倒數》入面萬理子超級熱愛小泉姨姨…哈哈

死啦,睇了一半我只覺得好神怪,仲未睇得出溫心之處?係咪我又有野miss咗?

ラーメン大好き小泉さん (喜歡拉麵的小泉)
在酒店轉台時lap到,不過極速轉咗台無睇到…

相棒 Season 14 元旦SP 
無睇到…

孤独のグルメ お正月スペシャル~真冬の北海道・旭川出張編 (孤獨的美食家 正月SP~真冬的北海道・旭川出差篇 )
無睇到…本篇都未睇完﹗

科捜研の女スペシャル (科搜研之女15 正月SP)
無睇到…

吉原裏同心 ~新春吉原の大火~ (吉原裏同心 新春吉原的大火 )

無睇到…
新春睇電視真係好忙…囧﹗以上。

仲未完架﹗
仲有:[日劇] 新春SP看到飽.續

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD