2016/02/06

初遊沖繩~(1)~雜碎


um…是咁的,因為這是安室奈美惠的故鄉嘛,咁不去白不去當係打吓卡就訂飛出發。然後除了安室(其實那霸我係搵唔到關佢事既野…)和星星砂(從小開始就覺得這跟沖繩是一個等號)外…um,我又唔可以話無野玩/睇,係我唔潛水唔陽光唔海灘又唔自駕,除了跟巴士團(好在某博友提醒join巴士團﹗)外我的活動範圍就係monorail(這其實是東京那條的叫法…哈)外…我係無自己搭巴士出過城…咁除了巴士團的一天外另外四日都係那霸,不停的國際通國際通和國際通,好恐怖﹗

結論是環島走來走去係好必需的。
好啦,I confessed,我又無做功課刨旅遊書,我只係喺amazon度dl咗一本喺手提度當地圖咁睇。我下次會乖的啦~~~哈哈哈

就說之前去台北因為唔記得撳cash就過咗海關攪到周身唔聚財唔敢過到台北先撳機…卒之以超優惠價唱咗錢既故事,於是這一回我係前一晚就撳定應急cash。當小的諗住今次真係醒的時候…呃…而家有中銀可以撳銀通…囧﹗

我想話呢,Peach個雪糕真係好好味…(但回程時無得食…話無晒…囧)

未落地已感受到幾水清沙幼(但我唔游水…)…然後右邊的…無呀,我想話對面係陸上自衛隊…然後硬覺得會見到美軍…(睇得太多《命運之人》…)

印象中沖繩係和暖的啦,之前寒流都凍了一凍,咁好好彩我去的時候算係涼,唔使行到成身汗…

搭單軌鐵路最囧既事一係左圖的這個哥哥仔…令仔到一個點。二係沖繩用唔到西瓜卡…然後唔知既我仲老土地喺閘口度拍了一輪都失敗先發現…瘀皮der

有咩好呢,就係機場和那霸市近到無朋友,先入住的酒店在新都心甚麼甚麼的,好快就到。酒店旁的甚麼DFS就是一堆廣東道的名牌,以為好乏既時候對面有東急手﹗超開心…check-in後第一件事梗係睇電視…好傷心地發現…現季劇啲播出時間打散晒…有啲直頭無…睇唔到《山貓》(aka NTV)囧

竟然俾我同在中有兩面之緣…

真田丸》又早東京一個鐘播喎﹗好在那日下午行到攰攰地返咗酒店食雪糕咋…囧囧囧

《山貓》無得睇,但其他劇都有得睇和宣傳的說…

我想問沖繩人係咪好鐘意電視購物?﹗節目之間的購物廣告片多過乜…藥呀、車頭蓋、染髮劑、好真既假髮、CD結集boxset、健身野等等…沖完涼出嚟陳生又係你呀…又抽多次…救命呀﹗然後,係咁好既產品點解要劈價劈成咁呢…無人知﹗

then好辛苦地睇晒上圖美智子皇后個節目,佢同阿天皇當年都好令仔令女(天皇後生時有幾個shot好似呂方﹗)…

呢個好正﹗叫人灰髮的…

有一日返酒店個節目講中國人爆買…

這幾天都有好多國內同胞自由行,不過佢地ok既,好有禮貌。而重點是…根本沒甚麼地方逼到阿媽都唔認得,又唔使點排隊,咪無問題囉…各有各行之嘛…

同埋,好多泡菜人就真。


我影呢個廣告做乜?我諗係背景好似係東京站…囧

呢個節目好正,搵教授講歷史見得多(本鄉和人我見咗佢兩晚啦﹗之前一晚個節目又係講戰國武將),呢個就搵咗源三郎個後人上去現身說法,then佢都幾英偉…又then…佢都係教授…不過係理科既…

J家時間,一定有去親日本都要睇既《Asaichi》井爸…然後喺藥妝店見到光王…

然後說斗真同學客串A團既MV…

<--東山大叔﹗佢究竟拍咗幾多套時代劇

然後我發現當地六點幾係會播番啲N年前到不行的時代劇…個片花碌碌度差點懷疑是日活年代修復版…晏啲播咗套講c9神探警探片,應該係90年代,啲人無一個識…但佢查案又幾好睇…睇咗兩集…

我好無聊…哈哈哈。上次去東京係因為太多好睇的電視想睇,今次係因為無街想去所以係咁睇,end up都係睇咗好多電視…囧。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD