2016/03/05

新春東京遊(4)~江戶東京博物館


是咁的,放得太耐,貼吓啲相啦,反正因為新春關係周圍食店都唔開,我吃得最多既係閉門羹呀﹗

想話呢,這個博物館成日都想去但成日都無去,這次去就揀啱日子…因為…新春期間(我是1月2日去的)免。費。入。場﹗(傻傻的我還是為行錯路傻傻的去問要去邊度買飛…)

我以為一入去會係好古代…點知對住行到尾(落一層)的明治時代…囧﹗

會、高考都要讀日本幕末到明治維新一段嘛,係知要參勤交代入江戶城的…但江戶城在那…噢,現在是皇居了。然後醒起睇吓可否參觀的時候(本人有一舖遊城的癮)…噢…新春期待休業,要到我走那天先開番…咁我下次請早了…。呀,一入去好多江戶城唔同角落的模型,好細粒,但又好貼心有放大鏡…囧

寺尾聰…呀唔係,係家康公(睇官兵衛太入腦)…

培里叩關…不過畫既野點及右邊個真係可以坐入去的籠(?)有趣…但我唔敢坐入去…驚出唔番嚟…囧

硬資料總唔及呢啲復原模型有趣…町人生活啦~如果成間長屋show埋出嚟仲得意…


左邊個係…生緊仔的媽媽…右邊那個…唔記得係乜了…

然後有啲街景…我細個聽浮世繪只知是一隊樂隊…後來才知係江戶版poster…囧

江戶時代啲壽司大舊咁多既﹗then個麵檔係個擔挑來的…無記錯係可以試吓揹唔揹到的說…

越後屋三井呉服店﹗做得好精細﹗睇到後面有人揀衫架﹗又說那天參觀的人不多,可以烏埋去慢慢睇~

江戶人的娛樂…我以為係《花宵道中》…嘩…花街擺得咁明既時候…原來係歌舞伎…哈哈…









鏡頭一轉突然去咗明治時代…鹿鳴館吧左邊這個…怎麼要去了地底…

又一個明治、大正年代的浪漫…凌雲閣,據說係東京頭一兩座有lift的building,不過關東大地震時毀了…









戰時的就沒拍太多照。戰後的最有趣是這個團地的標準單位…三大神器電視、雪櫃和洗衣機都齊晒的說﹗

跟住又會回顧吓每個年代最代表性的東東…同埋…每個年代學生餐食既野﹗好爆。到我熟悉的90年代…日劇﹗(安室呢?)和睇親劇都覺得好奇掛既單膊書包(唔會跌咩?)…仲有大象襪…夠命…囧﹗

這個館文物唔係好多…硬資料唔多有唔多既好,睇模型呀復原圖又另一番樂趣,值得一遊的說。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD