2016/03/11

新春東京遊(6)~雜碎(完)


話說,因為是一月一日凌晨上機,據說這是2016的第一班機,於是有個高層人士上咗嚟講咗段野,又影大合照(當然睇唔到我…),仲派咗個幾得意既行李tag添…









飛羽田的好處是近,出淺草快到無朋友,於是喺機場睇了一輪紅白,到酒店放低行李仲早到無朋友。當然…是要去淺草寺求番支籤…(好大壓力…好在無事…呵)

作為一個旅客新春絕對出事,因為唔單止下町,連百貨公司都唔開。可以做既就係繼續拜神…行了一轉谷根千…放棄了…好辛苦先搵到一家野食…哈

<--小店風…

本來想試埋甜品…但定食的餃子多到一個點…








好不容易hea到下午check-in,食雪糕是必然的啦。夜晚好似係喺仲見世度求其入了一家度食…好.好.味﹗(小的一向都唔mark必吃食店的嘛…哈)

因為肚餓而決定食咗飯先去睇KK有乜紀念品賣是…失敗的行動…因為六點幾去到…已經收檔了﹗係完全收檔…得番一檔賣CD的…囧﹗

雖然個個哈根大師的味都好食…但始終唔係我想食的mochi嘛﹗然後見到《東京鐵塔》DVD…怎麼我喺台北又見到東京又見到…都係平賣…呢套戲好睇架喎﹗(也是某圓面顏值高峰)

第二天一朝早先去看江戶東京博物館,然後回味了一吓神樂坡的這家Le Bretagne,應該真係周圍太多店未開,於是十一點幾已經好多人排隊,店家貼心的拎咗格仔披出嚟被大家擋一擋風,幾令吓添架喎﹗

晚餐又是喺淺草亂咁搵,這個很幸福啊﹗返酒店揭書發現有介紹過的說…

<--梅園,正囉~










影大福嚟做乜?一個謎…再繼續食哈根大師…只是始終唔係想吃的囉…


<--喜歡木村家的紅豆包喜歡到要買個鎖匙扣了…(笑)










巢鴨一早當然都係未開…嗚

我又去早稻田吸靈氣…上次隧大計劃失敗了…今年的郊大計劃終於成功囉…

話說我突然醒起原宿有J shop,諗起不如去兜個圈,但因為新春多con於是勁多人排隊,行咗去店先發現要行番去車站拎飛…傻的嘛…都係食飯算。偶然發現Pablo Cafe(雖然我唔知樓下跟樓上有乜分別而跟店員姐姐雞同鴨講了一輪…)…個批…好好食呀~~~~

之後就是去無啦啦搵Doragon Soda的失驚無神探險之旅囉

偶然發現的Line Store…啲野超可愛…好邪惡﹗

晚餐繼續是淺草…6899…啋…

(唔記得掉轉張相…想話好得意呀﹗)雖然我浪費食水了

(呢幾張都唔記得掉番轉)…個蜜瓜包好多人排隊呀﹗呀﹗呀﹗呀﹗…隔離的…哈哈…

之前幾日神谷吧唔係休息就係定休,這天終於入到,仲要超好彩地趕得切喺最後入座時間前入座…不過就好多野都賣晒…囧

據說family mart的premium系列貼點好勁的嘛…這個芝士pudding的東東ok啦…都係哈根大師靠譜…
因為周圍都唔開…所以我唔知去咗幾多次東京站了…then…影吓間房…311…好邪…

機場的最後一餐。卒之貼完所有文了﹗yeah…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD