2016/05/31

東京2016#2~3+讀書報告2016#1~成城石井

話說我一路以為這家店名字是石井成城…

then某次行書店見到呢本書,諗起好似某次旅行酒店旁就有一家,但無特別留意,通常我都係去百貨店地底的超市或便利店掃野食(特別係雪糕)。拎上手一揭見佢講點解唔減價都咁多人買…突然好有興趣,買番屋企好快就一口氣睇晒…

當中最有印象,令我覺得這回渡日一定要食的…不是哈根大師…是薯仔沙律呀﹗

我堅係未試過睇商管書睇到流口水…囧

是咁的,話說平常超市的即食食品都係拎一大log再分入獨立包裝度賣。但成城成井為了保持鮮度和味道可以由自家控制,於是設立中央廚房,自行研發味道和材料組合,入好包裝後就送到各地分店,於是食得出和其他超市不貼的獨有口味。本書係咁講啲前菜小吃除了係上班族夜返屋企搵野食的救星,亦是煮婦的飛佛,有著可比媽媽煮的料理的味道…

令我印象最深的…估我唔到竟然係薯仔沙律…講到天上有地下無咁好食…平常我係唔食沙律的嘛…都忍不住買了一兜來吃。書說店家很貼心將平常超市分到好大兜的食物分得小一點,適合一、二人家庭用…但拎上手都幾大兜喎﹗唔理啦,照試…一吃…真係好好味喎﹗沙律醬唔係一味酸的(好似有好輕微的wasabi吊味),跟住啖啖大大粒薯仔,好好0爵頭,then加上仲好新鮮「索索」聲的青瓜片、紅蘿蔔片和洋蔥,勁多suppose我唔食既野但我清晒喎…好神奇﹗真係好好味而且仲好新鮮的感覺…

店家仲有叮番熱就食的的熟食(炸雞呀咁…),店內有微波爐的,不過我無食啦…呢啲係消夜嚟架嘛…哈哈。

另外佢既起司蛋糕都應該係名物,好多人一行入去就有理無理拎一條,不過食又太heavy,拎我又唔想拎番屋企做手信(這一回我完全唔買野食)…then就攻貼品…主打布甸…哈哈。第一個是左圖的南瓜布甸,攪拌機攪碎的南瓜粒子比想像中粗,唔係完全溶晒,有南瓜香之餘仲保留到南瓜肉的口感…好勁﹗中間的咖啡呢,布甸本身就正常囉,中間舊咖啡jelly先係亮點…好濃的咖啡香﹗右邊的雞蛋布甸是相當香的蛋味,不過比起隔離南瓜片和咖啡香又無乜太特別了…

其實有一晚我仲買咗火腿送薯仔沙律…哈哈哈…差點就想買埋咖啡返嚟沖…只係幫襯咗幾日就已經對佢地入既貨充滿信心﹗

書說店家除了到世界各地搵合適的商品,喺未達要求或搵唔到的情況下索性自己嚟,一就係上述的野食,二係酒…話說因為日本人口味同法國人可能都係差一點,店家就喺法國弄了個酒莊出來釀自家的紅白酒…好癲。然而呢個自家酒和佢地入既酒都好受歡迎喎﹗

下次…我想試埋即食湯…哈哈哈﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD