2016/05/23

(轉)日本年青人唔用Facebook的原因:太多阿叔

這篇文看到這句:「相比Facebook應該更常用Instagram吧?」我笑噴了,雖然我不是十代(泣),但最近確因為長輩在飛卜異常活躍而令我轉去IG(aka:佢地唔會用的東東)貼相…

個活躍真係異常得好緊要,一post咗相就被like,快到我懷疑親戚們account中毒…

家母乃係病態網民(?),自從某年某月某日被阿姨們拖落水後we chat、skype甚麼都開勻,然後歡天喜地地問我有無開呢啲…我話…呃…我得微博咋喎…um。飛卜當然開咗啦,跟住某年某月某日親戚們開咗account,又走來add我…咁是但啦,其實我飛卜好少personal野,又無乜貼自己相,貼來貼去係咩呢?(轉)偶像情報,相機食先的食物相,旅行時的風景照,或者行過見到有趣的隨手拍。

親戚們偶然留言,咁得閒咪回吓,佢地放閃光既…我咪又skip…無野既。我晒旅行相,你都可以晒母親節收咗幾多禮物,老公同自己食咗餐幾sweet的candle night dinner,或者我bb幾打耳…總之,相安無事的…

從某月某日開始,我懷疑佢地轉了新出的智能電話(當然,都係仔女送的…有貼相放閃…),我的飛卜天天被人like,多咗好多留言,然後飛卜messenger成日收佢地msg問邊幾時食過邊家食店(係,refer緊前幾天貼的相…)…最可怕係乜呀,母親節前後收friendly reminder提我陪多啲親人呀…而家我無咩…

人家都應該出於好意既…我已經試著向善意諗…但腦中都不禁浮起"余計なお世話"幾粒字…諗起有些友人有幾個account對唔同既group…但又好煩喎…而家打句野都要左諗又諗…好煩…囧

then家母呢,其實自細佢都唔係好拎我同人家小孩比既,但唔知係咪俾人放閃放得多,一見我貼出街食飯相就話做乜唔同佢食飯,去邊度睇野買野又唔帶佢去,又說做乜唔同佢去旅行…去啦,就狂鬧唔同佢影合照(看倌們見到我上面說我貼的是風景照而唔係個人照吧?人生最怕就係逢到景點都丁字腳影相…囉…我係打卡架咋嘛…)((看倌們,知道的話都知因為唔影相小的去完旅行後被鬧得有多慘…嗚)),影啦…又說苦口苦面(你明圓面人上鏡再圓面的痛苦嗎?)…

我而家係全天侯被好多人監視咁…

為了不想每貼一幅圖就解釋一次,同埋被人不停放閃…於是呢水我貼IG多於飛卜,耳根和心靈都平靜了。我諗呢個逼遷都係不可避免…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD