2016/06/17

[日劇]《世界一難しい恋》~世界最純情的戀愛

利打個樣…呢個一定係最好笑的crossover…同埋好鐘意阿社長個名言"Target, Full Speed, Two Months"之後多咗個"With Love"…笑死我啦﹗

呢套呢,係愛既驗證,唔鐘意既(aka覺得鮫島零治智障)應該會一路唔鐘意,vice versa覺得佢可愛的應該只會一路沉淪落去…

真係純過蒸餾水喎﹗
  • 事業上的競爭對手和田英雄(北村大叔)雖然嬴咗鮫島得到世界第一飯店美譽,但佢二人之間不但沒有勾心鬥角,重惜英雄重英雄到一個點…大家都看上了的人材會放手;和田做鮫島的戀愛導師最初我仲諗會唔會係耍佢,自己都想向柴山美咲(波瑠)出手時…無喎﹗then最後仲退穩歸故里…你真係估佢唔到架﹗北村大叔個角色係忠到無朋友架囉﹗
  • 女主美咲身邊同期入社兼好友的堀まひろ(清水富美加),個人八八掛咁,又想喺公司識個部長拍拖結婚,有齊晒做邪惡女二條件的時候…佢都係忠架﹗佢知道美咲同社長的事無傳出去仲同美咲分享心事,又無去橫刀奪愛又無攪是非…忠架﹗
  • 秘書村沖舞子(小池榮子)n年前攪出不倫事件但被社長邀請做私人秘書,自此佢全心全意助社長建立事業。我想問做秘書要晚晚跟埋返屋企?then又要一朝早跟車返工…佢一日有廿八個鐘咩?咁仲有乜私人時間?anyway,雖然和田社長和佢疑似過重甚密,但turn out係無野…村沖仲拒絕咗和田社長愛意添(嗚)。跟住雖然話村沖係疑似鐘意零治社長…咁佢晚晚登堂入室架嘛,又無事發生,仲全心支持零治社長去追番美咲﹗忠架﹗
  • 跟住office內一堆男士…係無內鬥又無爭權…好乖豬…忠架﹗
  • 司機石神剋則率(杉本哲太)忠到一個點除了會被office男既便當引誘爆少少社長的心事外…都係忠架﹗連自己結婚都唔想影響社長…噢…仲忠過戰國時代的家臣…
  • 繼續覺得係《今天不上班》的田口既三浦家康(小瀧望)梗係忠架啦…佢係成日覺得自己被社長看中接秘密任務嘛…
無奸人之餘,如果係《毒島》、《不愉快果實》那邊的劇情,男女角一相遇應該即刻親熱…但呢套…都數唔出男女主互相在對方過夜幾多次…但無事發生過…鍚都攪咗幾集…拖手又拉咗一輪…真係好清純的說﹗睇住利打笨呆樣係幾開心的說…

那邊廂在攪不倫的時候呢邊純純的愛是一個平衡(?)…同埋我覺得呢套其實可以做夏季劇丫…啲景令到一個點(雖然不會令我想去橫濱(而家應該熱到癡肺啦…)

睇完呢套同之前同樣萌呆的《死神君》,我倒是有點懷念邪惡到頂的《魔王》哈。

[日劇]春季新番
[日劇]春季新番~2

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD