2016/08/15

夜空ノムコウ

即係呢,如果是KT團又是S團粉,今年(或許是上年11月開始)長期處於心情低落中…

即係呢,去年火柴哥出道30周年上親年末個個節目(24小時TV都好似有?﹗)都要叫晒師弟一齊出嚟唱medley(最爆係有粉投訴年末J家countdown變咗火柴演唱會),好啦,東京團和勝利團20周年出碟又開騷,紀念年直入係周年前一年已經開始計,東京團我無細心follow啦,但勝利團就喺國民台和娘家雜成日有特集,上年聽咗幾多次《為了人民的音樂》我都up唔出…then演唱會的DVD當然都是極速出咗…

跟住呢兩團慶周年的應該是卡通和史馬團,但跳過佢地開始紀念年直入的竟然係近畿團,上年已經喺J家countdown計出道20周年直入…囧出一個天際。卡通團很黯然的開了10周年騷,但最難忘的都是田口君最後一次上音樂節目,唱完《真面》閃走剩下三人唱新曲…其中一人喊到媽媽都唔認得。我真心覺得,四人年代是最完美的,可惜美好的東西都不長久。

咁好似卡通團咁充電,定係史馬團咁解散好?唉…始終都係陪住大…雖然我說我沒特別迷過史馬團,但帶我入哈日世界的是《悠長假期》啊﹗這一部,今年20周年了。如果純係團員想走,其他人決定充電或解散,做粉絲的也沒甚麼可說。但…太多謎團…也太不單純…剩下的是無限婉惜。

世事好像早注定,2014年田中被炒時卡通團以四人新生組出場,雖然未到10周年但佢地就以回顧做主題…好似早知事後會點所以先pre-run一次(嗚)…而現在,史馬團記者會沒有,周年騷沒有…囧出天際。

真.一隻手指捽死你。理得你點打破偶像冰河期,點創過無數高峰,點為師弟開路…完。

只有寄語(我最喜歡的)《夜空ノムコウ》:「夜空のむこうには もう明日が待っている」(有人說…一切玄機都喺呢首歌的歌詞…)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD