2016/12/04

[日劇]歷女是這樣煉成的:《風林火山》(2007)

話說,有啲字詞我係永遠會調轉次序,「風林火山」這四個字我大概只記得風係第一粒,之後的我成日調轉…係風火山林…風林山火…定風山林火…(笑)…

本身睇完《天地人》諗住收工,但就因為我要做一份關於上杉謙信的功課嘛,咁睇完你管的上杉cut之後好好奇,點解Gackt咁美形的謙信會勁有人氣,有到會上埋紅白呢?

同埋,其實信玄和謙信的事績係Pre-官兵兵年代我唔係好熟,但睇完《民王》對「風林火山」四隻字有印象(泰山成日講的嘛),就看一看是甚麼吧。(《民王》的狩屋孝司(カリヤン)和小秘書都有份演這套啊﹗哈哈哈)

再提多句,這套是近十年的負皮三寶其中之一(另外是《天地人》和《江》,我係咪應該睇埋《江》?﹗哈哈哈哈)
((睇舊劇認人係一個好好玩的遊戲))

據說,謙信公本身都對音樂有一定詣藝,然後長尾景虎喺第24集正式登場之前只係係咁易出現一吓,每次佢都係擺行pose咁玩吓樂器行行企企咁,好詭異。同埋,點解佢既造型永遠係披頭散髮?又一身京城公家人的造型…但佢唔係公家出身架喎?﹗最爆係行軍時佢係著皮boot…

sorry我係為咗睇謙信公的…哈哈哈,佢既傲嬌指數真係爆晒燈…哈哈哈。呢個選角偏向anime和電玩中謙信中性(甚至女型)image,確係好破格,佢同阿部寬的style真係各走極端,不過都感受到佢軍神既氣概、知人善用同埋…好啦,大義啦(其實好煩),相比之下景勝就廢啲囉。(sorry遠藤aka泰山叔和北村大叔…)((補:遠藤大叔係《真田丸》中既上杉景勝,我撈咗幾套嚟睇係咪好勁呢﹗哈哈哈)

基本上睇《風》之前我對信玄公的認知就係《真田丸》入面真田爸昌幸提起佢既威水史,但《真》一開始就係信玄個仔勝賴被滅,then有份滅武田家的人係家康…then演家康的內野聖陽就係《風》的主角山本勘助,係咪好精神分裂呢﹗(佢有啲角度好似郭城城的說…哈哈)

一反大河主角係童年開始,一開始勘助已經係三十代大叔,有少少交代番佢往事,不過都係少少(然後演佢養父的大叔係《天地人》既秀吉,《新選組》的大夫,又係幾咁令人精神分裂),好快就話佢甲斐國遇到美津等人(和羅曼史)((仲有不死平藏,佢既毒人能力比真田爸更勁,簡直係去邊度死邊個))

睇番資料,山本應該係虛構人物,真軍師應該係信玄重臣板垣信方、飯富虎昌、甘利虎泰等…um,咁大家又suppose大河係base on史實的嘛,咁原來當年都引起一堆爭議…

演信玄的市川亀治郎(市川猿之助)是歌舞伎界的,咁我無睇梗係唔知佢係阿水啦,一開始都無乜野,晴信最初唔得阿爸心,雖然板垣(千葉真一)點encourage佢佢都唔郁咁,到某日佢發動放逐阿爸,成為當主後就靠左打右打壯大武田家,可能要顯出晴信既神威…吓吓問人地食咗飯未都要面容扭曲…我忍唔住笑咗…(sorry,明明係好正經的)

then晴信出家成為信玄後,好似技安…sorry…

再睇,原來佢同香川照之大叔係堂兄弟,即刻link咗去《半澤直樹》…又一個sorry

認人大賽之小秘書和小日向叔叔…

認人大賽round 2,新L池松壯亮﹗一貫大河特色:子役先演主角童年再演佢仔女既童年…咁L就先演小晴信,再演小勝賴…。then係真田爺佐佐木大叔…但又話昌幸(aka真田爸)7歲就跟信玄公做近侍,唔見佢既?

人攻小田原謙信攻小田原,官兵兵攻到槍林彈雨,謙信公係攻到可以坐喺度飲酒咁嘆,仲可以無被射中…真係勁。

um,本來劇情我覺得有板有眼,而且幾熱血,何來負皮呢?美津被武田家射殺大小不保仲好傷感添﹗之後山本為了出人頭地加入殺妻(疑似)敵人武田家更係可歌可泣啦。好啦,煩爆位一係好煩的由布姬,佢本身係諏訪頼重(小日向文世)之女,跟住諏訪家被信玄滅咗,山本(作為家事特派專員)又要救佢又要盛,跟住由布姬又要死又要盛,山本就要救佢又要盛,之後信玄又要納佢為側室又要盛,then由布唔肯又要盛,最後又要入門又要盛,生咗倨仔又話繼承諏訪又要盛,攪一輪,啊,呢個仔就係勝賴,最後大仔太郎被阿爸藉詞謀反推倒咗,勝賴就繼承咗…

即係呢,阿由布姬又話佢愛上了不該愛的信玄,但又同山本…um,好詭異,山本就成日有啲奇形怪狀既幻想,一日都黑himesama~的大叫…想點…(好似有奸情﹗)

煩爆位二係成日打打打…睇睇吓我無心機不停打機…哈哈。

最記得都係重臣板垣信方以身犯險,以死相諫,死得好壯烈(啲人被砍幾廿刀都仲行得走得的說),不過信玄之後都係繼續打打殺殺,無人安寧的說。

同埋,千葉真一(都係覺得佢係雄霸…哈哈)喺板垣死咗那集播出之後就宣佈佢引退,噢﹗原來都差唔多十年了。

唔知點解,我覺得呢套劇係用正經的方式演攪笑既劇情(其實據說的名場面第五次川中島之戰,謙信單騎殺入去武田本陣三劍砍向信玄度都莫名好笑…信玄真係好似技安呢…),所以我又要說:《官兵兵》和《真田田》四平八穩的敘事方式真的很不錯。到底,大河的牌頭之下,大家都不會期望有啲大離譜的老作吧。以上。

(真不枉係負皮三寶之一﹗)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD