2006/06/10

世界盃手記之一

前言:延續02世界盃到處流浪睇波經歷(那時家中還未有有條線電視台),今屆第1場又走出去睇(但其實而家我可以安坐家中看的)。不知今次會否像上屆一樣去多處無厘頭地方睇波,anyway,今年就整個小小手記將之記下﹗~

6月9日:開幕戰 德國 vs 哥斯達黎加 4:2
時:凌晨12點呀﹗
地:旺角忙著會
人:舊同事一堆,弟弟乙件,本人

1,2:見到咩就影咩,到處都是世界盃呢﹗

3:到埗﹗獨立房一間(世上無free lunch,我們是死lur間房出來的,本來要和人share的…)正﹗二話不說,打牌﹗

4:六點半從公司出發,九點前到達已book位的忙著會…大雨中的過海巴士

5.:等班大帝出現時在旺角遊遊蕩蕩,竟然被我遇到深愛的意大利飄拿電話繩,當然二話不說比錢﹗

6:開波前就係不停打牌、食野、打牌、食野…第一次幫襯忙著會,感覺不俗。

7:除下了黑色暴雨的夜晚,雨仍是很暴…行經人來人往的旺角街頭後…濕到上膝頭﹗

8:開波﹗德國贏得好險,後防發緊夢,裝親越位都衰,唔裝好過啦﹗而家分組賽對住弱隊(supposed to be,厄瓜多爾可不是善男信女…)都打得咁辛苦,出咗線點算…個電視大細都OK

9:睇完第一場,散水。轉頭仲要返工呀。六個人飲飲食食都係五百幾蚊,抵到爛(相比唱K)﹗個package其實可以打到第二日十一點,不過唔好玩啦,我要返工架…

在途中。回家一看,厄瓜多爾贏1比0呀﹗都話唔係善男信女架啦﹗想係播緊世盃主題曲MV....

返家,仲有個多兩個鐘又出門口,決定唔瞓;但過多兩個鐘之後的而家我又好眼瞓…
---------------------------------------------------------------------------
前言:我的世界盃
世盃手記:世界盃手記之二

2 則留言:

  1. 依.....原來你曉講波個喎......

    每人一舊水??幾抵喎~

    朋友今晚話去熊貓酒店睇英格蘭,每人兩舊(包咩??我唔知。)唔好勒,都係留番嚮屋企睇好過。

    CO2


    10th Jun 2006 19:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 識少少架ja...場波吸引就睇~~係啲球星唔係個個都認得晒..哈
      今晚我都係喺屋企睇英格蘭..雖然一班人睇開心啲...而家出街睇好易比人鋸到人頸血...所以覺得忙著會好抵﹗

      10th Jun 2006 23:22 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD