2017/02/02

[日劇]歷女是這樣煉成的:《義經》(2005)


一月頭開始煲去到二月頭就攪掂,都算有效率吧﹗

然後這套是上一個雞年的大河劇,去旅行時偶然喺舊物店見到呢本只係324 yen但超新淨的特刊…真係想點﹗立刻抱回家啦~~~然後攪到我覺得今年的大河劇是《義經》,完全無理到《女城主》…so far只看了第一集…

我想講:小明真係巧.令.仔﹗

古裝劇還真長青,睇十幾年前的除了低濛畫質其他都ok(或者…係low tech特技),但一去到時裝就…小明有一個年代係長期金毛,根本就係要挑戰mk霸者謝lemon的牛郎衣著地位…

然後,怎麼今年才開始出大河劇手帳﹗﹗﹗﹗個人呢唔係太鐘意幸姐…我唔想對住佢成年囉,早一年田田版本唔使諗就買咗啦~

上一篇貼過兩大強大子役,這劇終於唔使做主角個仔…因為…義經那可憐的小b出生無耐就俾大嫂北条政子抱走,據說後尾俾大哥殺埋…嗚呀…然後賴朝和政子so far又只有一個女叫大姬(父母都hime前hime後的叫個女硬係覺得怪怪地)

所以,神木dd和池松dd只能喺回憶度出現…噢…

自從看過鄧一君狂奔變成程至美醫生後,每次睇子役變大人我都好留神…呢套,竟然係使出馬生版《倚天屠龍記》的套路,神木dd跳落水彈出嚟的係小明,而唔知點解,神木dd跳落水時明明有著衫,小明彈出嚟唔著仲要see through褲…是要色誘女觀眾嗎?﹗﹗﹗我真係忍唔住狂笑呀

認人大賽之…估唔到有jum亭jump﹗﹗﹗﹗佢演上戶彩的衰阿哥,之後無乜戲了…(估唔到《虎與龍》幾師兄弟((jump亭jump都有喺屯師傅度學過野嘛﹗))最早喺大河劇登場竟然係佢﹗)





大嫂呢個目瞪口呆真係好好笑…(義經真係太令仔嘛,無辦法啦)

<--小明在山野練功(據說佢真係去咗少林寺修行過…打喺上嚟超有板有眼的說)時完全諗起白面過兒…不過義經無捉雀仔就是了…




<--令仔足全套劇咁濟,卒之有一幕無咁令仔,只係相對…雖然我唔明,沉船落上沖上岸暈咗一輪醒番,點解係得件衫甩咗一邊袖…

好啦…講番啲正經後感(以上的都好正經架﹗)

  • 就說因為田田和義經都係民間熱愛的著名悲劇英雄,咁呢套劇又享負盛名,咁,田田係知其不可而為之,最後因為老細和一班豬隊友的行為令大業不成,無得怨,起碼試過嘛。義經,打仗確係一流,但佢政治敏感度之低真係好悲劇…
  • 雖然說阿哥賴朝唔知係咪刧後餘生,或者睇到平家點衰亡,所以執意唔走家族生意路線。又或者佢真係好傲驕自己嫡系出身,義經只係庶出細佬,又同埋阿爸死時賴朝已經有咁上下大,好多野佢看在眼裡,種種原因造就佢一開始就同細佬保持距離。咁細佬去投靠大哥一腔熱血都不為過,但一路走過佢都sense唔到大哥眉頭眼額…真係好悲劇…
  • 雖然說,阿哥猜忌唔講明,試義經又唔俾hints,加埋個衰格的法王在挑撥離間,但整體…義經跟官唔知官姓乜都可說係佢悲劇的主因…衰自己仲衰過田田豬隊友…囧﹗
  • 反倒是義經的娘親常盤、側室靜勸過佢唔好太感情用事都無用…
  • 或者說,武將之下真係要有個軍師,義經座下的家臣個個都一股熱血的武人,係有時突然智商上升提出反對意見,但好多時都係睇唔清大局…或者係事後孔明,但伏已中…
  • 大哥中井貴一做完鎌倉公賴朝,現代人就要做鎌倉市役所員工負責推廣旅遊業(呢套劇我都係爛咗尾…第二輯)﹗哈哈…莫明喜感…
  • 除了主角小明年輕,兩大女角上戶彩和石原聰美都係二十出頭,young到一個點(所以睇時裝相就巧京京),上戶彩個角色活潑啲似番佢平時啲角色,又因為係出身低下(唔知點解佢從京到去邊都可以來去自如),反倒是靜御前白拍子(石原)就印象深刻得多,睇得近幾年佢專做啲熱血煩膠角色,睇番呢個文靜但心思細密又堅強的女仔完全是180度大轉換,而且當年佢廿歲都未夠喎﹗
  • 白拍子嘛,所以佢好多場口都要唱歌和跳舞,歌我唔知係咪佢唱,但跳就睇得出落過苦功,由初遇遮那王(仲拋件衫俾佢扮女仔)、一之谷前夜為義經唱跳同埋產子後為鎌倉幕府慶典演出,當住咁多人唱出對義經的思念,替佢擔心又覺得佢勇氣可嘉,最難得…竟然感動咗變態大嫂放佢番京都,而且真係平安返咗,啊
  • 除了靜的跳舞場面,義經五条大橋同弁慶對打、壇之浦合戰跟平知盛對戰又是唯美到一個點…
  • 想話《風林火山》川中島之戰大結局一集睇到我呵欠連連,但呢套的一之谷戰役拍得堅緊張刺激,特別係一眾人騎住馬喺奔落山坡度突襲平家士兵,熱血到一個點…
  • 平家係唔抵幫既…時子夫人真係慘,睇住老公一手建立的盛世敗晒喺啲衰仔身上,平知盛(阿部寬)單天保至尊都攪唔掂…
  • 呀,平家啲人既名勁似,唔係靠認演員真係攪唔掂…
  • 其實呢,呢套劇講到義經好崇拜平清盛,即係呢,就算喺阿哥身邊都開口埋口清盛,咁義經無經歷過阿爸俾平家打敗啦,但阿哥有,仲死裡逃生…即係,係咪應該唔好仲成日提住夢想的京城呢…
  • 弁慶一堆家臣喺遮那王去奧州時死跟住唔放,勁似《西遊記》…
  • 結局義經回到原點搵番奧州藤原家,以為可以東山再起但轉頭領主秀衡死咗…噢…真係無計了…
  • 呀,呢套真田爸有份演法皇的大臣平知康,衰格到一個點的…
義經最後喺佛堂自盡,死後屋頂爆光仲飛咗隻白馬出嚟(維基說是:「義経が自害した後、持仏堂の屋根から“白く輝く光”が噴き出す」)…囧﹗啲特技…本來我心up到一個盡頭的時候笑咗…

弁慶立往生,又是名場面…





<--去開京都就去五条大橋搵吓義經和弁慶~~~

除了個結局跟《真田田》一樣睇一集心up一集之外,故仔、演員、合戰場面(budget肯定多過《真田田》)都做得細緻,so far是我覺得睇過最好睇的一部啊﹗

最後,講多次,小明真係巧.令.仔

4 則留言:

  1. 我喜歡看良良啊,尤其是自戀刑警,他現在壟斷了肥仔角色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自戀刑警每集都期待佢講解案情同寫爆塊白板~~~
      我最鐘意佢jump亭jump~

      刪除
  2. 好可惜重版出來太少對白無得表現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的口味真係太奇異…《重版》我只睇了一集…哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD