2008/04/10

偶像的賞味期限

早前鄰博談過《變質》,讀畢讓本人感概/印象十分深,細細想了一會,也來參一腳談談。

所說的偶像是指熱愛到「迷」的境界,不獨限於「偶像派」那種偶像啦…


之所以說有「賞味期限」,就是我們(或者只是我…)因某藝人一種特質而迷上,但人會變月會圓,該特質隨時日變得更好或變得更壞,有時沒好壞之分,只是後來和初時的模樣/感覺不同了,讓人感到不再是當日那杯茶,熱愛之情漸退,就此拜別。

如果只是迷戀某人姣好的臉蛋,停留在「覺得幾靚仔/女」的層次,覺得不好看就算的還好,易來易去啊(我不是在為某歌手打歌呀﹗)。反之投放感情去追隨的才出事,當初欣賞的特質先入為主了,新的攪作不易超越舊事留下的美好回憶,好多時落得個新不如舊,就只有失望了。

有時變的未必是藝人,可能他們變得越來越好;變的是粉絲自己,當他們追星年紀已過,要求不會如十幾歲時寬鬆,即是說唔係偶像行出呢好型的唱就算,反之希望每次改變帶來的是進步,希望佢爭氣(係咪好似教仔?);嚇人的驚喜就多晒了,我不介意花一百元買張唱片,但介意買回來的質素不合乎期望。

「投放感情」過後,驚喜還好,驚嚇就連著一堆失望,就好像恨自己仔女/男女朋友/兄弟姐妹恨鐵不成鋼唸,「明明你以前都唔係咁,點解今次咁失敗架?」云云,傷心的感覺隨時比屋企旺財過身還嚴重,真係又傷心又傷身(荷包)呢…

好像說得太嚴重?話實合則來不合則去,舊茶不合口味就只有找新茶來喝,無謂因「多年感情」而逼自己貼錢買難受。雖然,看著追隨多年的偶像變到完全唔係以前那回事…還是有點心酸既…

之所以有以上感概,就是看了這個碟評:

(碟評來源:CosmoGirl 4月號,我杯新茶型仔爆的做封面…)

好一個「情歌王」,要聽番當初令我為之動容的清新、真摯唱腔只能重聽唱片了。還好,CD(或MP3)恆久遠,一隻永流傳。

關關地事的一篇:第一次遊半山大學…

18 則留言:


  1. 實在咩擺得耐都係會變質,爭在係點變
    所以呢,都係聽返舊碟好

    10th Apr 2008 14:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 變得更好就繼續支持,變得唔好咪算…
      我成日諗係咪我先入為主,但新既又…真係支持唔落喎…

      10th Apr 2008 14:11 PM

      刪除

  2. 呢個道理都適用係我追捧小說作家. 話說我曾經好迷張小嫻, 一出新書二話不說即買. 但後期的小說悶到呀. 幾大心裡掙扎, 都買黎睇下啦. 但失望到暈, 最終只好放棄了.
    又好似識朋友咁. 岩岩相識, 咦? 好岩傾喎. 咪成日都傾, 咩都講一餐. 點知傾下傾下唔對路, 當我賞味期限過0左算罷啦. 都好噓唏下, 但我唔想繼續難為人地, 難為自己.

    10th Apr 2008 16:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊打文時我是必想著交朋友或交男女朋友,都係合則來不合則去,說得好像有點冷漠,不過人世間就係咁…
      真金白銀買書/唱片/戲的就更如是,我們是消費者和受眾,只為感情而繼續買,買得不高興又有點無謂…
      其實古生轉去金記後的唱片我都係買來擺的多,真係戒掉唔買時都覺得有點可惜…話晒個習慣已咁多年…

      10th Apr 2008 17:43 PM

      刪除
  3. 第一次勁歌金曲都無咩特別感覺,但係又黎多一次串燒歌又真係過份左。

    10th Apr 2008 17:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次《勁歌》就話係演唱會造勢,今次本來話係國語精選,但一睇又係那堆廣東歌精選?好無誠意喎?﹗
      聽一聽阿lam的《10分12吋》,高下立見啊﹗

      10th Apr 2008 17:46 PM

      刪除
  4. 《情歌王》不是用來聽的.
    是唱K時考驗你對歌詞熟悉程度的一隻GAME來.因為編曲實在是九唔搭八...
    非常之老土的一句:變幻原是永恆嘛.
    我也很明白喜歡的東西變得愈來愈差的感受的.

    10th Apr 2008 18:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也很明白喜歡的東西變得愈來愈差的感受的--咪就係囉…真係好傷心的說…
      《情歌王》呢個GAME我上次唱K玩咗兩次,完全難頂…唔好再攪我…

      10th Apr 2008 23:32 PM

      刪除

  5. 真係想像唔到古巨基錄呢首歌個陣既心情到底係點...

    10th Apr 2008 19:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咪似足《勁歌》那次咁落足心機攪MV,都幾本末倒置的說…但很快又派第二首歌上台…唔知係咪反應麻麻呢…

      10th Apr 2008 23:33 PM

      刪除

  6. 個評論夠pop喎……

    10th Apr 2008 20:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然講中我心事,但我唔敢寫出來…所以…post出來好了﹗呵呵

      10th Apr 2008 23:34 PM

      刪除

  7. 我跟咗20年果位,舊年張碟都有一首類似嘅,而且更加爆,我係幾乎要熄機的。
    不過昨日的浪子明日的傳奇的傳奇早已終結,所以唱了也沒有人說。

    10th Apr 2008 22:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有嗎?有嗎?你不如介紹吓吧…更加爆我想聽喎…
      浪子…其實我覺得佢《愛與誠》呢套戲做得好好架…呢套戲好睇的說…

      10th Apr 2008 23:36 PM

      刪除
  8. 田中小百合14/1/13 21:02

    繼續留守吧,差到不能再差,行到不能再行,下次就會絕地反彈咖啦!

    10th Apr 2008 22:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都從《星戰》忍到《moments》架啦…真係頂唔順…
      中間《human》好點…但之後又係不停令我orz…orz

      10th Apr 2008 23:38 PM

      刪除

  9. 古生的眼神都強勁左好多, 唔係人人都受得住.

    11th Apr 2008 01:49 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該拍幾年前那個要不停大叫「眼神呀,眼神~~~~」既廣告…

      11th Apr 2008 10:04 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD