2008/04/27

Unexpected海鮮站+關sk《Unexpected Live》

從下而上的影,感覺是不是很宏偉?﹗哈哈

某次看到某位博友的介紹,驚訝此店的平和靚,組團多時終於成行。由於是失驚無神興起挑戰的念頭,沒有訂位下…第一個unexpected來了…

 1 & 2:
星期五晚天氣微涼仲飄著少少雨粉,坐在店旁對著大街,仲唔係有風味﹗隔離枱的叔叔都係咁講,而佢地係更有風味--開埋酒慢慢嘆的說﹗

若看倌們不想如此有風味(或曰風塵)的吃就要預早訂位了,特別是星期五晚黃金檔期…

3 & 4:
龍蝦湯味道很濃,不錯,只是湯裡面的龍蝦就不是想像中的彈牙爽口(你在說魚蛋嗎?﹗)

5 & 6:
左:中蝦沙律--簡直是我等唔食沙律醬人類的佳音…哈哈,我終於可以食沙律了﹗原來用芒果汁伴鮮果都唔錯的說﹗可以在家試吓。
右:極鮮甜的翡翠螺,味道就是極鮮和極甜~(係咪好似TBB飲食節目啲女主持既無聊評語?哈哈)

7:
海鮮焗飯一端上枱就聞到濃濃的芝士香,內裡的海鮮都很足料~

8 & 9:
黃金蝦都不錯…只是…本人又重蹈覆轍了…在有粒痱滋蠢蠢欲動的時候食此等強勁煎炸野…給果…就是痛了兩天還未退…仲要喺脷底呀撞鬼﹗

這家店真的很不錯,三個人每人107蚊而已~因為要趕住去Unexpected,所以只快快點了幾味食完就閃。下次要試埋其他蠔呀蜆呀咁先得﹗

加大人: 值得停留的一站
海鮮站@開飯

25/3/13後按:個舖位變咗完氣﹗囧﹗
*****************************************************
看到上面不停寫unexpected,估到開完飯去看的是關淑怡的Unexpected Live嗎?(好爛的gag…卡卡…)

開場前無聊快拍,覺唔覺四面台中間圓型個十字位有點像PSP的背面?﹗這個黑白配的PSP相信都幾有型的啊﹗~



食完行去紅館的路上,突然爆出一大堆人,有些還捧著鮮花,都是去看淑怡的嗎?真係unexptected喎…

SK姐將演唱會命名為unexpected就預咗和上一次懷舊之旅不同(其實我很喜歡上次的編排…啱懷舊餅如我…卡卡…),opening就unexpected了…ee哦哦的唱甚麼?找了一找資料才知是梵文歌,對唱的是蒙古女歌手薩頂頂,怪不得。

我想有很多人如我娘親般只expect聽懷舊金曲如《難得有情人》,而我想坐我隔離個叔叔都係,他老兄print了一大張songlist到場,不時為旁邊的女子解說這是乜野歌,下首又是乜野。只是那晚的和他手上的有點不同,而他老哥又不太識SK姐的新歌,不斷高呼錯的歌名…我懷疑他好喜歡《一切也願意》… 他將起碼5首歌命名為這首,不過人家一晨早唱咗囉…orz。當唱到他最熱愛的《難得有情人》時,話說此曲arrangement改了和《人生可有知己》一 樣是慢版鋼琴伴奏,帶點悲傷的,他老兄好像不太滿意,不斷和女伴說「首歌唔係咁架,個key慢咗(?﹗)」…老兄,key係升高和降低架喎﹗我諗我要多謝他了,娛樂性豐富過SK…XDDDDDDD

幸好同行飯腳帶備100蚊飛良伴--強勁望遠鏡乙個,可以清楚看到歌詞提水mon上show那首歌,不用被哥哥老點了…人地唱咗《一切也願意》囉…真係嬲…

看娛樂乜人台訪問原來SK姐第一場出場前扭到腳,難怪…著住那對唔係人著的六吋高踭鞋SK姐總是企定定的,沒了上次演唱會的勁歌熱舞。(隔離個哥哥高呼咗好多次對鞋起碼4吋…夠啦…)

即是呢,SK姐整晚唱都很有水準,無跳舞都不打緊啦,歌衫比上次美啊,要挑剔就是她一離開歌詞提水mon範圍就甩咀。唱日文/西班牙文歌望mon都算了,好 些舊歌都要又有點那個…最正是升上高台唱《一首獨唱的歌》時直頭望住台頂的大電視唱K…那個大電視之前是沒有show歌詞的說﹗我O咀了…

即時想起…我杯新茶演唱會滿是歌詞提水mon其實都是向前輩學野je…

第 一次睇演唱會見到歌迷唔捨得走,其實SK已encore兩次(真又好假又好,總之佢出呢再唱一陣大家就開心…),最後大會將開得的燈都開 晒,announcement都出了3次…本來我都想睇吓主人家會唔會應尖叫聲而出…不過見控制台的人都執野走…就走啦。看新聞台訪問,SK說因為安全理由,怕佢一出呢站在通道上的觀眾會有危險,所以決定不出來了。好在…我沒有再hea下去…哎呀

睇番舊文,我要回兩餅帶:

1. 我又再次將SK的《dela》和草蜢的《嗲噢》掉亂了…
2.如果可以聽《這是我心裡對白》和《最深刻一次》就好了﹗不如加多首《離去請關燈》…

Fun:難得又有一個屬於關淑怡的LIVE
另一篇:關SK《Shlrley's Era》

10 則留言:


  1. 我睇報紙見佢擺埋mirror ball上身, 勁型。今次無緣去睇, 真係唔知幾時再有機會。

    27th Apr 2008 17:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊,排了個mirror ball在頸上的。
      琴日睇報紙話可能移師去機場那邊攪part 2…雖然遠…但我都有興趣啊…
      (我諗佢今次會長期復出的了,始終養個小朋友開支大…)

      28th Apr 2008 12:28 PM

      刪除
  2. 個台很型呢!
    睇演唱會見到歌迷唔捨得走...
    有試過...第一次梁漢文以為唱完了,於是我們走了之後又再encore.第二次是哈林.都是很unexpected的歌手吧. XD
    飯腳的那個強勁望遠鏡真的很強勁的說.

    27th Apr 2008 22:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無點試過呀,唔知點解我次次都買唔中尾場…我想歌手唱到唔捨得走尾場機會較大吧?﹗
      雖然sk最後無再出呢,不過在場大家一齊嗌吓都好好玩啊…
      飯腳那個望遠鏡比螢光棒更重要呢…

      28th Apr 2008 12:30 PM

      刪除
  3. 《難得有情人》改了個憂傷版其實很好,因為原版真的聽到不想再聽了,亦不合現在的SK唱。但對於死忠Fans來說是不一樣的,完場後我都聽到有人說那憂傷版不好聽,幸好最後都能聽到原版才算心滿意足喎。
    我倒沒留意她唱《一首獨唱的歌》時有沒有望那個mon,因為這是我最愛的一首,開心都來不及了。
    我也聽說了她最後沒再出場是因為場館以安全為理由不讓她出來的。還是06年那場厲害,開了燈都要再次關掉,再唱過。

    28th Apr 2008 10:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,一個歌手有番咁上下經歷,把聲和腔口少不免會滄桑咗,個paino version跟住《人生可有知己》我覺得很好啊…不過懷舊粉絲就唔鐘意囉…
      其實我幾鐘意梅姐02年個live既編排,將自己想唱的都先唱了,感覺好流暢。完咗第一part才唱個別經典金曲滿足粉絲,唔會破壞前段自己想表達既野,又唔怕粉絲失望,很好啊﹗
      《一》時個大電視字幕…因為我地係坐一百蚊飛,所以睇得好應囉…卡卡…
      06年那個我睇碟…唔知有無encore呀…哎呀…走寶呀…

      28th Apr 2008 12:33 PM

      刪除

  4. 嘩, 咁睇個台, 好似eva逆向世界樹o番!

    28th Apr 2008 10:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沒睇過eva啊…un搭嗲able…

      28th Apr 2008 12:33 PM

      刪除
  5. 個台真係幾型呢
    不過佢係咁睇mon 唔記得歌詞過分得濟

    7th May 2008 09:31 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪我地都expect歌手應該記熟歌詞,而sk要睇mon唱…其實都係unexpected既驚喜呢?

      8th May 2008 09:33 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD