2009/10/11

HOCC《SUPERGOO》演唱會2009…

可惡的面書唔知做乜UP極都未UP到啲相,那沒在等了又等的時候沒事好做,不如來賦文一篇吧﹗

(其實我睇完個騷後還是很興奮的…哈…)

  • 好多衫都好軍裝FEEL…果然…盟軍…漸靠近…
  • 一開始hocc大叫「光明會萬歲」…嘩…好幫派聚會feel啊﹗
  • 是次位置三面台的台邊,好近好近好近…好開心啊﹗(當然還是上次睇敬hins演唱會那個正中間位更正囉﹗哈哈…)((雖然啲相唔似太近?﹗係呀,部機的缺點就係zoom功能囉…))

  • 選咗好多近兩張碟的新曲,其實上張《ten days in the mad house》無乜聽,唔多熟啲歌…再數上去《what really matters》的《幽默感》時的這套白色衫好型﹗除了外套是白背心…仲有番同上次live一樣扯衫變了件更小的小背心…(呢個扯衫的moment出live影碟時又會變黑白mode嗎?﹗哈哈…)
  • 攪到我都心思思想整番對dr.馬田boot嚟著吓…好鬼型啊﹗(紅色紅色紅色﹗)((我無跟大會dresscode啊…唔乖了…哈))



  • 《水花四濺》﹗我超喜歡這首啊﹗連住《韻律泳》一齊唱,本來只有兩旁的大電視播一段由位男士在水中舞來舞去的片,突然間佢從高空而降,吊住條鋼絲在舞來舞去…woooow…(好湖南雜技團feel…哈…)
  • 通常精選碟的新曲都會被扔在一旁的,估唔到《goomusic collection》3首新歌都唱了兩首﹗不過其實…我最喜歡的《滿地可》卻沒唱啦…(29/12/11後按:聽番演唱會LIVE係有唱到的,不過唔係我睇那場10月10日唱囉~)

  • 《光明會》、《花見》幾首快歌連埋一串,台下的人好high又叫又fing又跳的,但…最讓我留意的是這位一個人在台上的阿姐…,見佢fing完大旗又fing細旗,有點悶喎佢個樣…哈…(我好無聊﹗)
  • 我諗這次是我第一次正式聽《金剛經》…其實《舊約》我都係唱k時先正式聽過一次…(果然我不是忠粉﹗)



  • 10月10日開騷,慶生致敬部份少不免啦。見到呢個排場不禁諗起02年同一個地方的《fantasy gig》演唱會~
  • hocc呢套衫正面睇幾grand幾gram吓的,但側面睇就似背住兩舊包袱想走人似的…一套幾奇怪的衣服…哈…




  • 聽了兩首新碟(其實有得賣…不過條龍好長,沒有買…)的歌,一首講有讓東西結冰能力的人,一首講梅姐的(?),幾ok喎﹗但…可以有平裝版嗎?我無咁多位放特別size的碟呀﹗
  • 個usb其實幾靚的,支火柴棒又幾得意的,不過一諗到之後沒有機會用得著…就…慳番那50蚊吧…
  • 啲歌既編排和06年那次其實幾大同小異的,不過都無人話次次都要全新既掛…(其實安室的live都如是的…)
  • 據說今場錄影了,會見到我嗎?﹗哈哈。不過太多人了…握唔到手呀﹗
  • last but not least,謝謝飯腳啦﹗要不我都係睇280蚊咋﹗
***************************************************************
順道講一聲:梅姐生日快樂啦﹗

如果live聽到呢首,我諗…我會喊的…嗚… 。好感人的《歌之女》…

新碟文:Hocc《Heroes》…我中招了…

8 則留言:

  1. 我最喜歡韻律泳...

    有沒有留意那些樂手DIDI其實都很累? 又要演奏又忙揮旗...

    但總覺得沒有了上次的感動, 上次真係博老命呀...今次好像爭梗d野咁..

    11th Oct 2009 10:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次始終係第一次,等咗咁耐會不自覺感動埋一份(如我睇古眼神的05演唱會…,現場睇時好感動…對當中的沙石完全無視了…),今次我覺得佢係有咗上一次經驗,好多野都係base on上次的改改動動,沒有太大新意,不過整體都ok既…,係啲衫和舞好似無咁靚…
      韻律泳好靚呀~~~~最驚喜係連住《水花四濺》唱﹗

      12th Oct 2009 13:34 PM

      刪除
  2. 尋晚都睇左, 真係勁正!
    本身都唔係太熟HOCC,但尋晚睇完,都覺得佢D歌真係有自己STYLE!!!

    一句講哂:要聽多D 佢D 歌!!
    PS:韻律泳個PART係度扮手HAHAH..


    11th Oct 2009 18:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係睇完上次個演唱會後中晒招,不停搵番啲舊碟嚟聽~呵。
      不過佢上一隻碟我不太喜歡,好幾首歌都唔識~~~~哈。不過我欣賞佢走自己的路,唔跟風,雖然可能和獎沒緣,但能順著自己的意願走也是種福份啦﹗
      韻律泳好聽呀﹗超鐘意﹗

      12th Oct 2009 13:37 PM

      刪除
  3. 我都係睇10號wo....水花四濺正...

    11th Oct 2009 21:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係睇10號啦﹗一齊同梅姐慶生﹗

      12th Oct 2009 13:38 PM

      刪除
  4. 我睇左last個場(12/10), 佢個場有唱

    15th Oct 2009 09:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《水花四濺》?呢首應該係fix的,有啲變動位係梅姐生日就多咗part梅姐medley,其他場數多咗賀goo母生日的《絕對》…

      18th Oct 2009 17:37 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD