2010/06/09

世界盃之歌~

其實我仲沉醉緊4年前既意粉隊神奇奪冠美夢之中…time flies.....
新一屆南非世界盃已經殺到埋身了…

和上一屆一樣來一篇事前碎碎唸。其實只從英超去咗「現在台」之後我就很少睇波(英超時間最好,不用捱夜嘛﹗我最愛的意甲成日半夜三更…唔使瞓咩?﹗),只有在大賽時先睇一吓…現下公私兩忙,連煲劇都可以煲足三個月都未完到一套(我睇《滿清十三皇朝》睇咗幾個月都仲係努爾哈赤緊﹗哈哈),我識既球星又退既退,落選既落選…哈,究竟我會睇到幾多場呢?﹗

btw,上面首《Wavin' Flag》我係完全未聽過,只係search出嚟貼一貼而已…很沒誠意…哈。

力奇馬丁既《生命之盃》。98年這一屆我睇得好兇,阿茂阿壽既賽事都睇得一餐(得閒嘛當年…),好在我有睇咋﹗我的永遠no.1球星飛佛巴治奧最後一次亮相世盃…嗚…可惜給法蘭西隊踢走…好在06年報番仇﹗yeah~~~~~~(法粉勿打我…意粉就係我﹗哈)…

又係98年,因為太得閒,李生這首歌都lun埋,教曉我好多球星名架﹗撈埋國歌啲「起來…起來…起來…」幾係有條勢…。又說當年,除了這首歌,睇甘小文《至goal無敵》又係學好多球星名,仲知番好多球星故事…如…簡東拿飛腳…從此我睇《傳奇女皇》見到佢就想笑…

BTW,阿李生開幕那個橙色捲捲頭真係超恐怖﹗

講到第一首我有印象既歌…哈哈哈﹗係呢首:倫伯的《理想與和平》。search番先知原曲《To be number one》係90年主題曲…在偉大的意大利舉行啊﹗又係後來先睇番,巴治奧先生在這一屆表現很神勇的說。

以歌論歌我好喜歡02年這首《Let's get together now》,同聲同氣嘛﹗(好了…我又在扮日本人了…呵呵…),不過那年意粉隊既表演真係唔好睇…把鬼﹗而那一年開始,我的敵人除了法蘭西隊仲多了個南韓…嗚…

*****************************************************
仲有兩日﹗(其實我都不投入…扮乜鬼滿心期待…哈哈…)喺開始之前不如回味吓上屆先啦: 世盃難忘片段

作為無敵燈神的我先來估一吓…以世屆一次歐洲一次non歐洲國家奪冠既邪爆往例而言,今年一定係non歐洲國家拎的﹗我估…阿根庭﹗純粹係估…因為又巴西拎好悶囉﹗(9/3/12後按:紀錄果然係用嚟破的﹗竟然係鬥牛隊拎冠軍喎﹗)

以上~~~~

4 則留言:

  1. 有沒有看過RubberBand的《細街盃》?重點推介。
    從滿南非氣氛,香港色彩。
    http://www.youtube.com/watch?v=2mF5z3pywv8
    9th Jun 2010 20:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽過了﹗
      rubberband和c all stars都有和世界盃有關的歌,都相當不錯的說…

      17th Jun 2010 12:29 PM |

      刪除
  2. 跟你唔同, 今年世界盃我會發哂癲咁睇.

    Ricky Martin 果首真係經典中的經典
    我鍾意克勤的 Victory 多過球迷奇遇記

    11th Jun 2010 04:18 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. ricky martin那首係聽到就想聞歌起舞,功效好神奇﹗
      唔知呢,可能先入為主,同埋98年我睇得好瘋,聽到歌詞中既人名份外親切,victory覺得似急口令多啲…=P

      1st Jul 2010 16:53 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD