2012/05/25

[韓劇]歡樂無限~《屋塔房王世子》

如果說一心去看的看得我失望連連(除了有起色的第5至9集…),那麼這套純粹係唔爭在睇埋的就係驚喜不斷…大結局這兩集更係令小的神心到要早早沐浴更衣開機睇,之後今朝仲可以早起(係早起喎﹗幾年無試過啦﹗)在回到公司前看畢整集第20集…懷著歡樂心情完全happy Friday的工作囉~



咦…咁我算唔算爆了大結局?﹗哈哈…劇透呀吓﹗

係啦,唔爭在睇埋的意思就係開播的時候剛剛煲完《成均館》嘛,見有天哥哥又係做古裝喎,加之於古人穿越到現代一定好笑架,係啦,一開始我expect這是一套笑劇嚟架,仲要一個王世子唔夠加埋黃藍綠三叔(三叔?﹗)…笑死我﹗

有天哥哥放笑彈威力好強,比起佳郎,王世子除了要攪笑仲要一時威嚴一時情深仲要rpg埋現代版泰勇…佢老哥演技真係進步神速喎﹗好強…大結局朴荷讀300年前王世子留俾佢既信時看得我都想哭了…(雖然我唔明點解300年過後張紙無事既?﹗)

綠叔估唔到竟然就係《成均館》泮村偷野個didi,真係士別三日,作為聰明的文官,佢除了最快適應現代生活(嚟到無耐識畫番個車牌出嚟﹗有無勁啲…)…大結局佢已經可以神速地打字…佢都係穿越了嚟現代幾個月咋喎﹗)…而藍叔成日三間喺頭(因為佢講錯野﹗)、反白眼、v字手…因為佢硬漢外型份外攪笑…(睇睇吓佢有啲王俊棠feel)…原來佢係武師出身,唔怪得啲打鬥場面咁勁啦…黃叔…好可愛…同埋編劇係咪特登架,一開始佢扮女人,喺醫院將真泰勇和王世子掉包時佢又扮俏護士(仲幾靚女添…)…

始料不及是笑片之外仲要係偵探片,先要紅黃藍綠四人穿越到現代後就查世子妃被殺事件(其實我都係唔明點解佢地會覺得王世子跟現代世子妃世娜結婚就能解開被殺之謎?難道佢地覺得世娜會再「被殺」多次?),跟住又要查泰勇被害之謎,then又有奶奶被殺,好忙喎﹗古代就話王世子老婆遇害所以想親自查明究竟,現代都繼續係王世子自己嚟,呃,其實我想問咁啲警察究竟做乜既呢?連同《瑪麗》唔知點解無缺被綁不了了之,《城市獵人》金檢察官查案多過警察查…一路睇泡國劇一路疑惑…咁泡國差人係做乜架?(舉手﹗指揮交通﹗)

中間仲要貫穿埋王世子和朴荷的愛情線,好豐富囉﹗又真係無乜悶場,有笑有淚有緊張有激氣的,仲要無啦啦整多個張會長出嚟爆出世娜和朴荷複雜到不能的身世,但編劇大人都算能完滿地將謎團擺完又解(咦,朴荷睇歷史書睇到喊,係咪因為知道自己前生((雖然當時王世子仲未aware到佢就係芙蓉))會死掉?而王世子可以拆解成個世子妃「被殺」之謎係咪在現代睇完歷史書嚟?)…至激氣咪二男泰武和世娜囉,佢兩個真係衰事做盡…睇到我差點想打爆個芒…好在世娜最後總算良心發現(不過世子妃在王世子揭穿佢成家的陰謀後叫王世子放過佢唔關佢事真係好討厭耶﹗)…呃…但無交代佢地最後點?判幾多啫?(我認真咗?又說,王世子在末段因為自己就快回朝鮮成日變透明,仲詭異地穿越埋boom牆飛身去簽奶奶的遺囑時…啲差人唔追究佢「逃獄」啦?仲可以同佢合作一齊捉泰武既?﹗好詭異﹗)

咦…咁其實古代花蓉同武將軍有無關係既呢?但芙蓉真係死了,王世子好慘啊﹗只能思念在現代的朴荷…呃,懸念1:點解芙蓉吃下了有毒藥的柿餅可以同姐姐對調衣服,寫向王世子訴心思的書信仲要收好在畫後,走咁大段路先毒發?咩毒嚟架﹗砒霜喎﹗《包青天》告訴我一食即死架喎﹗ 懸念2:跟現代朴荷送postcard又約佢的人是泰勇吧?典解佢又會可以同王世子心意相通?﹗不過都好既,朝鮮王世子有黃藍綠三寶整蛋包飯(臨尾卒之有番笑位﹗)俾佢頂住相思之苦,現代朴荷苦命了19集總算有個人可以陪在身邊過吓好日子了…

呃…其實我想問,出電話卡唔使身份證呀咁?定係黃藍綠三叔一路都係用普通用完就再topup錢的電話卡?﹗(我認真咗?咁王世子就話可以用泰勇身份啫…)…同埋佢地喺奶奶公司就職…邊到嚟身份證明呀?﹗(我又認真咗?)

雖然中間係有啲不明所以的地方…不過都瑕不掩瑜既…唯一最難受的是啲置入式行銷太可怕了,kiss麵、三叔加力士碌、百貨公司和咖啡店,除了個麵無再點出現,而百貨公司因為故事無乜講公司野也再無乜出現,加力士碌跟咖啡店卻像冤鬼纏身,部機send sms和打電話都算啦,仲要show埋你點用佢啲獨門app,由load到整到成品俾晒你睇;那家咖啡店最後變了朴荷的果汁店…好煩呀﹗完全唔會令我想幫襯佢地囉﹗

看我幾認真寫了一大篇﹗因為真係睇得好開心﹗仲有啲唔捨得佢完添﹗噢耶﹗(至於深深地煎熬我的《愛情雨》…都好似下星期完喎﹗快啲完鬼咗佢唔好煩呀﹗囧)

一開始的:[韓劇]《愛情雨》(1-2)、《屋塔房的王世子》(1-4)

14 則留言:

  1. 但無交代佢地最後點?判幾多啫? > 花蓉同佢阿娘被貶去南方蠻夷(??)荒蕪之地呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 置入式行銷太可怕 > 仲有blacksmith!!! 去左食好多餐.跟住19集時朴荷仲要話咁好食,之前點解無黎多d.囧

      仲有,黃叔最尾咪邊整ketchup邊聽歌?佢邊度黎電芯呢呢呢呢呢呢~

      刪除
    2. 花蓉同佢阿娘被貶去南方蠻夷(??)荒蕪之地呀<<<但無講現代版二人判幾多嘛,淨係話交了俾警方…(我太認真了…)

      刪除
    3. 仲有blacksmith!!! <<<我一開始睇咗PAUL SMITH…仲諗乜佢有史邦沙咩…(笑)

      ketchup…蕃茄係咪外國傳入的蔬果?(我記得辣椒好似係明朝之後先有的)…如果朝鮮本身有的話佢可以整到既都…

      叉電呢個真係最詭異…或者佢發明了鑽木取電…囧…或者行雷時擺部機喺草原度俾雷劈…

      刪除
  2. 嘿, 我都係啱啱睇完大結局, 妳喺某熊嗰邊留言我笑咗, 嘿嘿。
    呢套嘢都真係好多犯駁位, 但好彩男女主角頂住, 有個人魅力先至未去到俾人勁話, 不過都好似好多批評, 話唔鍾意結局, 但我又覺得幾好, 有嚟就會返去, 一開始都知架啦, 妳喺車睇, 有冇少少想喊既衝動呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈…留完我都唔記得自己寫咩添

      雖然當中係有啲沙石,不過我覺得編劇堅持到紅黃藍綠四人番返朝鮮好好呀,唔好因為就觀眾期望(雖然我都想王世子可以同朴荷一齊)而放棄了完整和合理性囉(雖然有好多情節唔合理…哈哈)…

      有呀﹗特別係世娜同媽媽攬埋一舊喊到癲時,佢係攬曼玉姨姨先,張會長先攬埋一份,好有愛呀﹗始終生娘不及養娘大呢…

      刪除
  3. 估唔到你都有睇~~
    雖然初頭劇情真係好好笑﹐但呢套戲都真係好多犯駁位X2
    尤其是奶奶死的那一段﹐王世子明明係屋企執到條鎖匙﹐點解唔交比警方﹖
    韓國差佬又是低B的﹐機票話出就出﹖就查唔出邊個買﹖
    王世子找到黑盒﹐竟然是跑去警告龍泰武退出公司﹖這不是打草驚蛇﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到你有睇喎﹗(看我個博都淪陷了…哈)

      一路睇我都一路唔明做乜吓吓都要自己搵兇手,跟住最尾泰武跟世娜諗住搭船走佬,三個手下嚟幫拖的時候,王世子又叫三人陪世娜去醫院,自己俾泰武打…留多個幫手唔得既咩…定係要留個位俾有天表演武打呢…

      我真係好有興趣研究吓究竟泡菜國的警察職能係咩囉…

      刪除
  4. 一點都不出奇啦﹐我是陪條女睇﹐睇落又幾過癮﹐就睇落去了(笑)

    講起王世子決戰泰武又係多餘兼白痴的﹐藍叔不是武術高手嘛﹖他一個便搞掂泰武了!有必要三叔陪世娜走咩﹖最開心係泰武又變成典型奸角必做的弱智事﹐臨打死主角爆響口﹐之後等主角還拖!!!天啊﹐他就是有心比王世子錄音的嘛﹖(怒)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈﹗好在你女友唔係叫你睇《愛情雨》咋﹗唔係你打爆芒都有份(我睇到差啲想掉部電腦落街)

      泰武臨尾啲自爆好tbb呀成件事…,在古代王世子揭穿武將軍和世子妃阿爸的惡行時我直覺得我睇緊《刑事偵輯檔案》…好在呢啲tbb野都係一陣,交代完陰謀真相又要交代番感情線了…

      刪除
  5. 聽個名都唔想睇﹐當日我連睇暴力浪漫史﹐都係比人逼的﹐雖然睇睇下都覺得OK...
    同埋呢﹐我陪佢睇king2heart﹐都真係睇睇下﹐想打爆部mon啊!
    相比底下﹐王世子好睇好多la~~

    又﹐臨尾整蛋包飯是沒可能的﹐韓國當時沒可能有蕃茄啦﹐西方要成18世紀先識拿蕃茄來食﹐傳入中國則要等到晚清﹐300年前韓國哪來蕃茄啊﹖(爆)

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我唔睇韓劇就係怕咗啲雞批生死戀係又喊唔係又喊,跟住死人lum樓又盛咁,心諗專揀啲型式破格啲新啲,至少唔係婆媽劇既野嚟睇啦,典知都因為追個男主角啲劇而中一套…真係lai晒野…

      《暴力浪漫史》我行北角啲dvd小店見過,個女主角個郁令我有啲不安…

      kings 2 heart前陣子去旅行時開電視望到少少,一來無字幕唔知佢講乜(淨係見啲人拎搶指來指去),二來坐凌晨機好累…跟住睇到瞓著咗…XD

      係嘛?我唔SURE但覺得蕃茄應該係外國傳入,我仲以為係明朝添…仲要晚清…呃,個蛋包飯或者係紅色的醬,加啲糖調到佢甜掛?

      刪除
  6. 其實我都覺得好好睇, 劇情好豐富, 唔捨得佢完...但呢套戲都真係好多犯駁位X3! 係好多囉其實XD
    一路睇一路叫自己唔好太認真...
    套劇好似係為有天度身訂做架! 所以將佢D cutie發揮到最盡...
    (連我老豆都有睇呀好勁~!)
    我哭的地方反而係19集佢地結完婚有天就消失果度...不過我又好明白令你喊果個位, 果然係巨蟹座XD
    置入式行銷<--又唔覺好多喎, 可能我唔係果行, 冇咁敏感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,最感動係開咁多條線之餘無爛尾﹗SO FAR我睇咁多套係佢同《城市獵人》算係無急急腳草草收場,將之前的疑團靚靚地解了,《王世子》係再完美人點連感情線都完滿地收埋結,無話懶係疑似會開續集咁整OPEN END…大家都應該睇得好滿足,同埋接受啲犯駁位啦…哈…

      又真係幾似為有天度身訂造喎,有英有帥位仲有可愛位,之前佢做佳郎時俾其他幾人搶晒鏡架嘛…

      王世子同朴荷結婚時都心酸酸,不過又未去到喊出嚟…哈,親情中啲嘛…(又是巨蟹戀家情意結了)

      都可能係因為係小的本行,所以看到咁多置入式行銷覺得好礙眼…XD

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD