2012/12/03

[港劇](誤)tbb萬千蒸雞頒獎典禮2012

雖然今年沒有如上年般狂熱去投票,不過既然見個名單出咗,不如又估吓邊個會拎獎…雖然我向來都沒估中的命…

而且呢,很公平地我是沒有一套劇成功睇晒的,很公平(《天與地》睇了8成…應該是最多的了)…唔似上年咁一味掛住《真相》嘛…哈哈哈

最佳男主角

01.馬國明(On Call 36小時)
02.郭晉安(東西宮略)
03.鄭嘉穎(拳王)
04.黃浩然(拳王)
05.馬德鐘(飛虎)
06.黃宗澤(護花危情)
07.陳豪(天梯)
08.林峰(雷霆掃毒)
09.劉松仁(名媛望族)
10.黎耀祥(大太監)

幻想版:01.馬國明(On Call 36小時)
現實版:09.劉松仁(名媛望族)


如果柴9哥好似林lone咁拎3年《亞太區》就太爆了,雖然《大太監》不俗(食飯時lap了,但小的還是想挑一吓做乜硬加慈安慈禧跟六爺的三角戀?同埋明明係好人底的慈安變了邪惡女人﹗),不過劉松仁哥哥套劇noise好似更勁喎﹗um,黑馬我估係馬明,要捧人的嘛。Prof. king嘛…咦,今年好似話取消《亞太區》個獎喎?((btw,二少入選男主腳了﹗oh yeah﹗雖然17哥今年唔見影了…說好的《atf反恐》呢?呀,改了名叫《叛逃》了))

最佳女主角

01.佘詩曼(天與地)
02.周麗淇(我的如意狼君)
03.陳法拉(東西宮略)
04.鐘嘉欣(護花危情)
05.胡杏兒(怒火街頭2)
06.汪明荃(巴不得媽媽…)
07.陳茵媺(天梯)
08.徐子珊(雷霆掃毒)
09.楊怡(名媛望族)
10.米雪(大太監)

幻想版:01.佘詩曼(天與地)
現實版:10.米雪(大太監)

米雪姐姐的慈祥版慈禧太后確係幾煥然一新(當然,小的咁history潔癖當然係一路睇一路哦),難得《大太監》唔似之前啲宮廷女人劇(即a貨《金枝》)咁一味嘈交你鬧我我摑你咁,最大的演技發揮應該係保養甚佳的米雪姐姐演27歲剛喪夫的慈禧呀﹗(sorry,我真係好介意…哈哈)…。咁幻想,梗係阿yan…如果…命運能選擇,呀,我仲未睇番中間miss了的幾集…囧

最佳劇集

天與地
我的如意狼君
換樂無窮
缺宅男女
4 in Love
On Call 36小時
東西宮略
當旺爸爸
盛世仁傑
拳王
耀舞長安
愛.回家
心戰
沖呀!瘦薪兵團
飛虎
護花危情
回到三國
怒火街頭2
造王者
巴不得媽媽…
天梯
雷霆掃毒
名媛望族
大太監

幻想版:天與地
現實版:大太監/名媛望族


幻想梗係《天與地》,不過啲主角走咁大半,監製都話要走…雖然戚的劇之前試過拎呢啲最佳劇集既補數獎…不過今年應該無機啦。我估都係益台慶劇…如果唔係就《on call 36小時》啦。

最佳男配角

01.梁烈唯(缺宅男女)
02.羅仲謙(On Call 36小時)
03.蕭正楠(當旺爸爸)
04.蔣志光(護花危情)
05.林子善(怒火街頭2)
06.古明華(巴不得媽媽…)
07.黃德斌(天梯)
08.王浩信(名媛望族)
09.陳國邦(大太監)
10.岳華(大太監)

幻想版:06.古明華(巴不得媽媽… )
現實版:09.陳國邦(大太監)


其實我一集《巴不得媽媽》都無睇過啊﹗都是看youtube的片先知佢翻玩「情若真,不必相見恨晚」咋﹗咁陳國邦哥哥由《今生無悔》睇到李斯到而家三順有感情分嘛…嘻嘻(而,我不喜歡無記typical的gay人sterotype)

最佳女配角

01.黃智雯(缺宅男女)
02.胡定欣(拳王)
03.簡慕華(心戰)
04.韓馬利(回到三國)
05.苟芸慧(怒火街頭2)
06.郭少芸(造王者)
07.岑麗香(巴不得媽媽…)
08.羅蘭(天梯)
09.江美儀(名媛望族)
10.陳茵媺(大太監)


幻想版:01.黃智雯(缺宅男女)
現實版:09.江美儀(名媛望族)

我啲選擇係咪好唔typical?但應該唔會真係俾香香公主吧?三姨太條黑絲襪真係好爆喎﹗um,雖然關二嫂的演出跟《id精英》的大嫂是完全一樣的(但是有人知道有這麼一套劇嗎?)…不過對黃智雯嚟講演八婆都幾破格丫…


我最喜愛的電視男角色

01.張一健(On Call 36小時)
02.戴名鈸/喬步龍(耀舞長安)
03.許瑋琛(護花危情)
04.羅力亞(怒火街頭2)
05.苗天(天梯)
06.向榮(雷霆掃毒)
07.韋世樂(雷霆掃毒)
08.鐘卓萬(名媛望族)
09.李蓮英(大太監)
10.姚雙喜(大太監)

幻想版:01.張一健(On Call 36小時)
現實版:07.韋世樂(雷霆掃毒)


樓上男主角一欄講的當我無講過,我估會俾番個安慰獎多年來都拎唔到男主腳獎的prof. king囉。

我最喜愛的電視女角色

01.葉梓恩(天與地)
02.徐芯(我的如意狼君)
03.範子妤(On Call 36小時)
04.鐘無豔(東西宮略)
05.王思苦(怒火街頭2)
06.嚴三娘(造王者)
07.香乃馨(巴不得媽媽…)
08.陳家碧(雷霆掃毒)
09.康子君(名媛望族)
10.慈禧(大太監)

幻想版:01.葉梓恩(天與地)
現實版:09.康子君(名媛望族)

我諗唔會俾米雪姐姐拎晒兩個吧?

飛躍進步男藝員

王浩信(換樂無窮、飛虎、名媛望族)
金剛(4 in Love、造王者、怒火街頭2、勁歌金曲、五覺大戰、玩轉三周1/2、街坊廚神食四方)
梁烈唯(缺宅男女、東西宮略、耀舞長安、飛虎、大太監、兄弟幫)
蕭正楠(當旺爸爸、拳王、天梯、大太監、玩轉三周1/2)
羅仲謙(缺宅男女、On Call 36小時、飛虎、巴不得媽媽…)

幻想版:梁烈唯(缺宅男女、東西宮略、耀舞長安、飛虎、大太監、兄弟幫)
現實版:蕭正楠(當旺爸爸、拳王、天梯、大太監、玩轉三周1/2)

雖然王浩信都ok,不過無記似乎係力捧緊蕭公子…同治帝應該唔夠佢揮啦…

飛躍進步女藝員

岑麗香(怒火街頭2、巴不得媽媽…、黑龍江)
苟芸慧(怒火街頭2、飛虎)
黃智雯(缺宅男女、On Call 36小時、飛虎、巴不得媽媽…)
樂曈(回到三國、當旺爸爸、護花危情)
龔嘉欣(我的如意狼君、拳王、沖呀!瘦薪兵團、天梯、更上一層樓)

幻想版:呃…
現實版:苟芸慧(怒火街頭2、飛虎)


苟姑娘的演出似乎俾香香公主更需要演技呃?我估都係佢兩個之爭,另外的3位都好似過了最飛躍的時候啦喎﹗

最佳節目主持

草蜢(環游世界明星賽)
戚美珍(珍情品味)
薛家燕、阮兆祥(皆大歡喜之溏心風暴)
黎芷珊(最佳男主角)
阮兆祥、李思捷、王祖藍(萬千升呢福祿壽)

幻想版:黎芷珊(最佳男主角)
現實版:黎芷珊(最佳男主角)

三嫂那個節目只在酒樓食飯時睇過(聽唔到聲﹗)…無乜noise之下應該都係…呃。而#1、#3和#5翻兜味都很濃…正路都係俾芷珊姐姐吧?

最佳綜藝節目

快樂地圖
環游世界明星賽
皆大歡喜之溏心風暴
最佳男主角
萬千升呢福祿壽

幻想版:環游世界明星賽
現實版:最佳男主角/萬千升呢福祿壽


《環游世界明星賽》當中搵個外語人雞同鴨講菜單幾好笑,不過呢一輯唔及第一輯咁有noise…都應該係《最佳男主角》同福祿壽之爭,睇吓無記會俾晒兩個芷珊姐姐(應該唔會吧?)定係分一個俾福祿壽囉…

最佳資訊節目

盛女愛作戰
700萬人的數字
回鄉
珍情品味
走過烽火大地

幻想版:盛女愛作戰
現實版:走過烽火大地


其實除了三嫂個節目有lap過吓…另外的都無睇過﹗唔知會唔會咁癲真係俾《盛女愛作戰》呢?而搵番盛天奴出嚟攞獎先得喎?正經之選就《走過烽火大地》咁囉…
***********************************
即管睇吓我估中幾多個先…哈哈。

18/12/12後按:就是…我估唔中既係多過估中既囉…XD
[港劇](誤)tbb萬千蒸雞頒獎典禮2012~揭曉了…

6 則留言:

  1. 其實我覺得今年表現最好是心戰的秋官,其次才到松哥。話時明年巨輪也是王心尉+陳展鵬這組合,去年這組合的真相跟今年衝呀瘦薪兵團也是驚喜的好看。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:WINSON

      《心戰》我lap了一些,那水太忙沒有深入睇,排吓隊遲吓睇番先!
      《名媛》算係無記呢幾年入面啲女人爭寵劇入面寫得比較有心機,唔係一味鬧交同你打我我打你的了…

      《巨輪》我都好期待,睇17哥和鍾嘉欣啲90年代郁就諗起好多以前的回憶(笑),好似仲有司棋姐和蕭公子的說
      除了《天與地》,成個2012年到而家睇最耐既算係《衝呀》的了…應該去到6,7成…

      刪除
  2. 好耐冇留言…
    今年我對TVB係失哂興趣(準確來講係對現今既香港電視業)
    屋企個電視長開新聞台
    冇一套劇睇哂全集(《天與地》除外,我計佢係2011)
    《4 in love》八成,《心戰》七成
    全部戚劇…

    而家間中有立下《名媛》但為既係Ben哥同小龍女
    至於羊兒,講真我由佢出道睇佢咁多年,
    我都覺得佢幾討好,
    但佢個鼻…我以前唔覺,
    但今次套劇…話冇做手腳我打死都唔信
    演技亦退步左
    雖然女主我冇心水,但如果俾左佢就十萬個做馬

    對頒獎禮幾不屑,
    淨係想知佢個投票機制會唔會好係港姐咁出事XD

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Nicky

      你好呀﹗好耐無見﹗
      今年一來是我轉咗去睇泡劇,二來…無記劇的內容就算第一集wow到我,之後的內容都唔吸引到我坐定定追落去了,好多都係食飯時唔覺意lap到咁,《天與地》之外《衝呀》算係睇得集數比較多的…

      《名媛》其實唔係松哥的話都幾typical無記啲偽《金枝》式爭寵劇,係個卡士好強,4個姨太都有份量(mary姨難得唔係只做路過的阿媽),反而馬國明同唔唱k就變咗路人…
      羊兒無乜發揮而佢個鼻真係好礙眼…我好懷念《水滸無間道》、《學警雄心》既佢囉(係咪太舊呢?﹗哈哈哈),明明以前佢ok架…點解而家會咁既?
      朱晨麗小姐個造型很趕客,完全暴露了佢包面,加之於佢既鄉音…um,佢係新人改進要時間…不過真係好減低我追看意欲囉…

      個機制…大家都拎定花生等睇戲﹗XD

      刪除
  3. 竟然會估松哥同米雪?
    今年唔係一人一票咩?
    佢地兩個未必有機架喎

    回覆刪除
    回覆
    1. re:JERRY CHAN

      無記信得過,家強都變阿PAUL啦﹗(<--好爛﹗XDDDD)
      所以我估實有個大獎留俾PROF.KING…因為呢個疑似的一人一票機制…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD