2016/03/22

純萃.喝

是咁的…自從某年同同買來一支作為手信後…小的就好熱愛飲這個…明明我唔喜歡太奶的質感…

而我咁記掛呢支野…相信是因為收到同同的手信後要在家OT…然後我一路飲一路做…實在係苦中一點甜耶﹗

最近,最近﹗最近﹗﹗﹗(重要的事要說三遍)…終於在香港買到了﹗





聖誕到台北時晚晚飲…哈哈。用最快的速度試咗4隻味…個人比較prefer藍色和黑色的,白色既拿鐵和古古力咖啡嘛…太奶和甜了…最緊要既係,我呢啲飲奶會肚痛的體質,飲呢個無事(即係佢既奶精唔夠純了?)…呃,總之唔使飲完去清腸胃就係好事啦…

早陣子說香港7仔會有得賣,但去親個list話會有的都唔見…終於攪到去跑馬地先見到~~~~

黑色那個炭培咖啡係我心頭好,其他三個都…麻麻地…













有一日在老銅走著走著時見到有人拎住紅色那支從7仔走出來…我又跟隊入去望吓﹗紅色未試過喎﹗不過我飲咗少少後放埋一邊唔記得咗…再開…變咗味鳥…囧﹗then奶茶那個真係唔係我杯茶…囧.

同場加映維他既啡走,真係幾有啡味(無肚痛﹗)…很不錯真的很不錯…我見之前深啡色瘦瘦地那個咖啡無咗…呢個可以做代替品﹗佢之前個港式奶茶已經很不錯…鴛鴦無飲…呢個啡係再上一層樓…哈哈。

可能我真係飲得太多港式啡,唔鐘意太奶的質地,所以上面個純萃喝和午後之奶茶我都係選擇性出手的說。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD